Výpis systémových zpráv

ZŠ budova II. stupně – PROJEKT + DOZOR

Upozornění: Zadávací řízení bylo zrušeno
Datum uveřejnění 27.06.2019  
Datum zrušení 18.09.2019
Datum zahájení zadávacího řízení 27.06.2019
Označení verze Aktuální  (24.09.2019 08:49:20)
Systémové číslo P19V00005371
Stav zakázka byla zrušena (Aktuální zadávací řízení)
Veřejné zakázky

Registrace DODAVATELE Registrovat se

Registrujte se ZDARMA v Centrální databázi dodavatelů pro informace o dalších veřejných zakázkách včetně těch, které nenajdete ve Věstníku VZ.


Informace o veřejné zakázce

Název zakázky ZŠ budova II. stupně – PROJEKT + DOZOR
Druh Služby
Popis 2. Část 1 - projekt
2.1. Prohlídka místa budoucí realizace projektované stavby, seznámení se ze zpracovanými dokumentacemi, kontrolní měření a doměření skutečností nutných pro aktualizaci PD na místě samém (dále také „PM“)
od 01.10.2019 do 15.10.2019 14 dnů
2.2. Projektová dokumentace pro stavební řízení včetně zajištění dokladové části (dále také „DSP“)
od 15.10.2019 do 13.01.2020 90 dnů
2.3. Dokumentace pro provedení stavby, resp. pro výběr zhotovitele (dále také „DPS“)
od 13.01.2020 do 13.03.2020 60 dnů
2.4. Soupis stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr (dále také „SOUPIS“)
od 13.03.2020 do 13.04.2020 31 dnů
2.5. Zpracování zásad bezpečnosti práce v rámci zpracování „DPS“ (dále také „BOZP“)
od 15.10.2019 do 13.01.2020 90 dnů
2.6. Součinnost při zadávacím řízení na zhotovitele stavby (dále také „SZŘ“)
od zahájení zadávacího řízení na zhotovitele stavby do ukončení zadávacího řízení

3. Část 2 – autorský dozor
3.1. Výkon autorského dozoru v rozsahu kontrol „DPS“ a „SOUPISu“ (dále také „AD“)
od zahájení zadávacího řízení na zhotovitele stavby do ukončení realizace stavby
3.2. Zpracování dokumentace skutečného provedení stavby (dále také „DSPS“)
od zahájení realizace stavby do uplynutí záruční lhůty

4. Část 3 – technický dozor
4.1. Výkon technického dozoru stavebníka v rozsahu kontrol „DPS“ a „SOUPISu“ (dále také „TDS“)
od zahájení zadávacího řízení na zhotovitele stavby do ukončení realizace stavby
4.2. Výkon dozoru při řešení reklamací v záruční lhůtě stavby (dále také „DOZOR“)
od ukončení realizace stavby do uplynutí záruční lhůty
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH nezveřejněna
Druh ZŘ Veřejná zakázka malého rozsahu
Hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce Ne
Odpovědné zadávání Ne
Výsledek Uzavření jednorázové smlouvy
Hlavní místo plnění Pardubický kraj
Předmět CPV
  • Architektonické, stavební, technické a inspekční služby
  • Dohled nad stavebními pracemi
Datum ukončení příjmu nabídek 02.09.2019 14:00:00
URL detailu veřejné zakázky neuvedeno
Jedná se o veřejnou zakázku dělenou na části Ne
Jedná se o rámcovou dohodu Ne
Jedná se o zavedení DNS Ne

Informace o zadavateli

Název Město Bystré
IČO 00276529
Adresa
nám. Na Podkově 2
56992 Bystré
Identifikátor profilu zadavatele ve VVZ 227457

Nahoru