Výpis systémových zpráv

Rozvoj a modernizace Technologického centra města Dobrušky - IS HelpDesk

Datum uveřejnění 05.09.2018  
Datum zahájení zadávacího řízení 05.09.2018
Označení verze Aktuální  (19.03.2019 07:26:23)
Systémové číslo P18V00007255
Stav ukončeno plnění smlouvy na základě veřejné zakázky (Ukončeno plnění)
Veřejné zakázky

Registrace DODAVATELE Registrovat se

Registrujte se ZDARMA v katalogu dodavatelů pro informace o dalších veřejných zakázkách včetně těch, které nenajdete ve Věstníku.


Informace o veřejné zakázce

Název zakázky Rozvoj a modernizace Technologického centra města Dobrušky - IS HelpDesk
Druh Dodávky
Popis Předmětem veřejné zakázky je dodání nového hardware a software k modernizaci technologického centra zadavatele, dodání IS HelpDesk (dále jen „předmět zakázky“ nebo „zařízení“) a převedení vlastnického práva k předmětu zakázky na zadavatele.

Předmět veřejné zakázky bude sloužit k modernizaci datového centra zadavatele, která povede k:
• nasazení 2ks serverů pro virtualizaci vč. serverového operačního systému,
• nasazení virtualizovaného diskového pole s tieringem,
• nasazení zálohovacího storage 24TB backup s deduplikací,
• nasazení komunikačního serverového SW - globálního komunikačního nástroje (podpůrná aktivita k IS HelpDesk),
• nasazení nové, moderní virtualizační platformy - replikačního a zálohovacího SW,
• nasazení kancelářského balíku (podpůrná aktivita k IS HelpDesk),
• nasazení databázového serverového SW,
• nasazení IS HelpDesk.

Součásti předmětu veřejné zakázky a nabídkové ceny jsou dále zejména, nikoli však výlučně:
• doprava předmětu veřejné zakázky do místa plnění, jeho vybalení a kontrola,
• instalace zařízení v místě plnění a uvedení do plného provozu, jež zahrnuje jeho odzkoušení a ověření správné funkce, případně jeho nastavení a provedení dalších úkonů nutných pro to, aby zařízení mohlo plnit sjednaný či obvyklý účel,
• dodání potřebného příslušenství zařízení,
• dodání technické dokumentace, zejména návodů k obsluze a údržbě, katalogu náhradních dílů, v českém nebo anglickém jazyce, v rozsahu a provedení, které umožní bezproblémovou obsluhu zařízení a uvedení do provozu, trvalý provoz a jeho údržbu,
• zaškolení 2 zaměstnanců zadavatele v obsluze a údržbě zařízení v rozsahu 24 hodin na dodaném zařízení v místě plnění,
• poskytnutí služeb technické podpory k programovému vybavení (SLA) v rozsahu přílohy č. 8 zadávací dokumentace Závazný text Smlouvy o technické podpoře programového vybavení.

Podrobněji je předmět veřejné zakázky specifikován v příloze č. 1 zadávací dokumentace ("Technická specifikace - Infrastruktura a SW aplikace"), v příloze č. 7 zadávací dokumentace ("Závazný text smlouvy o dodávce hardware a software a poskytnutí souvisejících služeb") a v příloze č. 8 zadávací dokumentace ("Závazný text Smlouvy o technické podpoře programového vybavení").
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH 3 650 000,00 Kč
Druh ZŘ Zjednodušené podlimitní řízení
Hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce Ne
Výsledek Uzavření jednorázové smlouvy
Evidenční číslo VZ ve Věstníku
Hlavní místo plnění Královéhradecký kraj
Předmět CPV
  • Balík programů pro komunikaci
  • Balík programů pro zálohování a obnovu dat
  • Balík programů pro správu systému, ukládání a obsahu
  • Servery
  • Kancelářský automatizační balík programů
Datum ukončení příjmu nabídek 01.10.2018 13:00:00
URL detailu veřejné zakázky neuvedeno
Smlouva Rozvoj a modernizace Technologického centra města Dobrušky - IS HelpDesk
Jedná se o veřejnou zakázku dělenou na části Ne
Jedná se o rámcovou dohodu Ne
Jedná se o zavedení DNS Ne

Informace o zadavateli

Název Město Dobruška
IČO 00274879
Adresa
nám. F. L. Věka 11
51801 Dobruška
Identifikátor profilu zadavatele ve VVZ 60053614

Nahoru