Výpis systémových zpráv
Ne vždy se však zadaří napoprvé a vybraný nástroj se teprve po nějaké době používání ukáže jako nedostatečný. I mezi našimi klienty se najdou tací, kteří napoprvé sáhli vedle, a my jsme moc rádi, že se rozhodli pro změnu a přešli na náš certifikovaný Portál pro vhodné uveřejnění. Co pro to bylo potřeba udělat? Šlo to snadno a rychle.
- Zadavatel sám provede registraci na PVU.
- Důležité je oznámit změnu elektronického nástroje do Věstníku veřejných zakázek. To může provést zadavatel sám, nebo mu s tím pomůžeme.
- Poslední krok není povinný, my ho však doporučujeme - nechat si převést veřejné zakázky z původního profilu na nový. Zadavatel tak bude mít vše na jednom místě a dokumentace veřejných zakázek bude kompletní a přehledná.
Konkrétním příkladem úspěšné změny nástroje je například obec Velehrad. Jejich původní elektronický nástroj nenabízel elektronické procesy, proto nemohli vypsat veřejnou zakázku v režimu zákona. Nyní ve Velehradu používají PVU a nechali si na jedno místo převést i zakázky.
Stejně tak v obci Razová dříve využívali jiný nástroj, kde ale bohužel nebylo možné elektronicky přijímat nabídky od dodavatelů. S cílem kompletní elektronické komunikace a sjednocením zakázek na jeden profil přešli na PVU. My se postarali jak o změnu ve Věstníku veřejných zakázek, tak o převod zakázek.