Portál pro vhodné uveřejnění používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto Portálu s tím souhlasíte. Další informace

Váš prohlížeč byl detekován jako unknown . Pro bezchybnou funkčnost tohoto Portálu je vyžadován některý z následujících prohlížečů:

Zajištění servisu telefonní ústředny - OOP Česká Lípa

Výpis systémových zpráv

Datum uveřejnění 22.01.2018  
Datum zahájení zadávacího řízení 22.01.2018
Označení verze Aktuální  (14.03.2018 09:36:42)
Systémové číslo P18V00000455
Stav zakázka byla zadána (Plnění smlouvy)
Veřejné zakázky

Registrace DODAVATELE Registrovat se

Registrujte se ZDARMA v Centrální databázi dodavatelů pro informace o dalších veřejných zakázkách včetně těch, které nenajdete ve Věstníku VZ.


Informace o veřejné zakázce

Název zakázky Zajištění servisu telefonní ústředny - OOP Česká Lípa
Druh Služby
Popis Předmětem plnění zakázky je zajištění servisu, technické podpory a provozní údržby telefonní ústředny AT&T DEFINITY G3csiV6 z roku 1999 a vnitřních rozvodů telekomunikačního systému v objektu ÚZSVM, odboru Odloučené pracoviště Česká Lípa, Děčínská 389, Česká Lípa, včetně dodávky potřebného materiálu.
1.1. V rámci služeb, které budou hrazeny paušální měsíční platbou, budou dodavatelem
zajišťovány tyto činnosti:
a) Činnosti zajišťující provoz komunikačního systému
Servisní podpora
• Dosažitelnost servisní služby 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu, 365 dnů v roce, včetně dnů pracovního volna, pracovního klidu a ve svátek.
• Dodavatel garantuje, že vzniklou poruchu, která by znemožnila provoz celého komunikačního systému, odstraní do 4 hodin po jejím nahlášení v době pracovních dnů, a do 12 hodin v době pracovního volna, pracovního klidu a ve svátek.
• Dodavatel garantuje, že vzniklou poruchu, která částečně omezí provoz komunikačního systému, odstraní do 24 hodin od jejího nahlášení.
• Dodavatel garantuje dosažitelnost specialistů jednotlivých komunikačních technologií pro telefonickou či e-mailovou podporu v pracovních dnech, do 2 hodin
od nahlášení požadavku objednatelem.
• Dodavatel garantuje zahájení servisní podpory vzdáleným přístupem do systému
do 2 hodin od nahlášení požadavku objednatelem, a v případě potřeby do 3 hodin v místě instalace telekomunikačního systému.
Technická podpora
Dodavatel v rámci technické podpory bude v potřebném rozsahu zajišťovat následující služby:
• Každodenní diagnostiku provozu telekomunikačního systému AT&T DEFINITY a příslušenství, jednotlivých poboček, odchozích a příchozích vedení do VTS prostřednictvím modemu dálkové údržby.
• Poskytování technických informací a konzultací souvisejících s obsluhou a provozem digitálního telekomunikačního systému.
• Vedení a průběžnou aktualizaci stavu účastnické databáze.
• Spolupráci s provozovatelem VTS při řešení provozu na vedeních do VTS.
b) Provozní údržba komunikačního systému
• Změny dat a obsazení přípojných bodů v komunikačním systému, vyplývající
z požadavků objednatele.
Dodavatel se zavazuje, že tuto činnost provede nejpozději do 72 hodin od nahlášení požadavku. Činnost bude prováděna v pracovních dnech, a to v době od 8:00 hodin
do 16:00 hodin
c) Tarifikace
• Vedení a průběžná aktualizace stavu účastnické databáze a konfigurace tarifikačního systému
• Měsíční zpracování a vyhodnocování tarifikace hovorného (tarifikace SW ATECO nebo SW obdobným) dle požadavků objednatele v souboru „excel“ (zaslání souboru e-mailem)
Dodavatel garantuje předání zpracované tarifikace za příslušný měsíc objednateli
do 10 dnů od obdržení podkladů k jejímu zpracování.
1.2. Další činnosti, které nespadají do paušální měsíční platby, budou dodavatelem zajišťovány na základě samostatného požadavku (objednávka, smlouva o dílo) objednatele:
• Opravy vyžadující výměnu jednotlivých prvků telekomunikačního systému.
• Úpravy a práce na místních kabelových vedeních objednatele.
• HW a SW úpravy při rozšiřování a doplňování komunikačního systému.
Dodavatel garantuje převzetí požadavku objednatele na provedení opravy do 24 hodin
od jeho předložení. Oprava bude dodavatelem provedena v pracovní dny v době
od 8:00 hodin do 16:00 hodin, pokud nebude dohodnuto jinak. Dodavatel garantuje provedení opravy pouze za předpokladu, že potřebné náhradní díly jsou dostupné na trhu.
1.3. Kód CPV a název plnění vybraných služeb spadajících pod komoditní skupinu č. 45 číselníku Národní infrastruktury pro elektronické zadávání veřejných zakázek (NIPEZ):
- 50334130-5 Opravy a údržba telefonních ústředen
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH 335 520,00 Kč
Režim
Druh ZŘ Veřejná zakázka malého rozsahu
Hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce Ne
Odpovědné zadávání Ne
Výsledek Uzavření jednorázové smlouvy
Hlavní místo plnění Ústecký kraj
Přesná poloha hlavního místa plnění
GPS 49° 41' 30.6240" N, 15° 31' 29.2800" E
Předmět CPV
  • Opravy a údržba telefonních ústředen
Datum ukončení příjmu nabídek 28.02.2018 10:00:00
URL detailu veřejné zakázky neuvedeno
Smlouva Zajištění servisu telefonní ústředny - OOP Česká Lípa
Jedná se o veřejnou zakázku dělenou na části Ne
Jedná se o rámcovou dohodu Ne
Jedná se o zavedení DNS Ne
Dotovaná zakázka neuvedeno

Informace o zadavateli

Název ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH
IČO 69797111
Adresa
Rašínovo nábřeží 390/42
12800 Praha
Identifikátor profilu zadavatele ve VVZ 60052436

Nahoru