Portál pro vhodné uveřejnění používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto Portálu s tím souhlasíte. Další informace

Váš prohlížeč byl detekován jako unknown . Pro bezchybnou funkčnost tohoto Portálu je vyžadován některý z následujících prohlížečů:

VZ/39/ORG/16 Renovace tonerů 2016-2017

Výpis systémových zpráv

Datum uveřejnění 06.05.2016  
Datum zahájení zadávacího řízení 06.05.2016
Označení verze Aktuální  (19.03.2018 10:07:49)
Systémové číslo P16V00004897
Stav ukončeno plnění smlouvy na základě veřejné zakázky (Ukončeno plnění)
Veřejné zakázky

Registrace DODAVATELE Registrovat se

Registrujte se ZDARMA v Centrální databázi dodavatelů pro informace o dalších veřejných zakázkách včetně těch, které nenajdete ve Věstníku VZ.


Informace o veřejné zakázce

Název zakázky VZ/39/ORG/16 Renovace tonerů 2016-2017
Druh Dodávky
Popis Předmětem veřejné zakázky je renovace tonerových a inkoustových kazet do tiskáren užívaných Magistrátem města Havířova.

Požadované kvalifikační předpoklady:
- základní kvalifikační předpoklady dle ust. § 53 odst. 1 písm. a) až l) zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů,
- výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní uchazeč zapsán,
- doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci,
- seznam významných dodávek obdobného charakteru, tj. dodávka renovovaných tonerů pro jednoho objednatele po dobu jednoho roku v minimální hodnotě 400.000 Kč bez DPH, realizovaných uchazečem v posledních 3 letech od konce lhůty k podání nabídek, jehož přílohou musí být minimálně 3 osvědčení (referenční list) objednatele o realizování dodávky uvedené v seznamu,
- čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku,
- certifikát: systém managementu kvality ISO 9001,
- čestné prohlášení o tom, že dodávané výrobky prokazují shodu dle zákona č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky a o změně a doplnění některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

- Další podmínky:
předpokládaný termín zahájení (podpisu smlouvy): květen 2016
- termín dodání zboží: nejpozději do 7 kalendářních dnů ode dne doručení dílčí objednávky
- termín ukončení smlouvy: 31.12.2017
- složení peněžité kauce v hodnotě 13.000 Kč za účelem zajištění splnění povinností vyplývajících z účasti v zadávacím řízení.
- předložení nabídky pouze v elektronické podobě.
- na dodání předmětu plnění a odstraňování vad předmětu plnění nesmí uchazeč využít subdodavatele.
- záruka 24 měsíců na tonery, včetně převzetí záruky na tisková zařízení, do kterých budou dodávány renovované tonery.
- u uchazeče, který bude splňovat podmínku uvedenou:
a) v ust. § 81 odst. 2 písm. b) zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, tzn. uchazeč (dodavatel) zaměstnávající více než 50% zaměstnanců na zřízených nebo vymezených chráněných pracovních místech, kteří jsou osobami se zdravotním postižením, nebo uchazeč (dodavatel) se zdravotním postižením, který je osobou samostatně výdělečně činnou a nezaměstnává žádné zaměstnance, a
b) v ust. § 81 odst. 3 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, tzn. nepřekročil stanovený limit po poskytnutí plnění,
bude pro hodnocení nabídek rozhodná výše nabídkové ceny snížená o 15%.
Splnění podmínky dle ust. § 81 odst. 2 písm. b) zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, uchazeč prokáže potvrzením příslušného úřadu práce nebo potvrzením příslušného orgánu sociálního zabezpečení vydaného v letošním roce.
Splnění podmínky dle ust. § 81 odst. 3 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, uchazeč prokáže čestný prohlášením, že k datu podání nabídky limit nepřekročil.

Předmětné výběrové řízení je realizováno pouze elektronicky, přičemž jako prostředek pro hodnocení nabídek bude využita elektronická aukce. V případě zájmu o zařazení do on-line výběrového řízení, můžete zaslat žádost e-mailem na adresu kubala.jiri@havirov-city.cz, ve které je nutno uvést identifikační údaje (název, adresa, IČO, zodpovědnou osobu, e-mailovou adresu a tel. kontakt). Na základě žádosti Vám bude zaslán e-mail s přístupovými údaji, přičemž po přihlášení do on-line výběrového řízení budete mít k dispozici veškeré informace a dokumenty týkající se zadávacího řízení.
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH nezveřejněna
Režim
Druh ZŘ Veřejná zakázka malého rozsahu
Hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce Ano
Odpovědné zadávání Ne
Výsledek Uzavření rámcové dohody
Hlavní místo plnění Moravskoslezský kraj
Předmět CPV
  • Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
Datum ukončení příjmu nabídek 19.05.2016 14:00:00
URL detailu veřejné zakázky neuvedeno
Smlouva VZ/39/ORG/16 Renovace tonerů 2016-2017
Jedná se o veřejnou zakázku dělenou na části Ne
Jedná se o rámcovou dohodu Ano
Jedná se o zavedení DNS Ne
Dotovaná zakázka neuvedeno

Informace o zadavateli

Název statutární město Havířov
IČO 00297488
Adresa
Svornosti 86/2
73601 Havířov-Město
Identifikátor profilu zadavatele ve VVZ 60052297

Nahoru