Výpis systémových zpráv

VZ/116/ORG/17 Kancelářské potřeby 2018 - 2019

Datum uveřejnění 19.05.2017  
Datum zahájení zadávacího řízení 19.05.2017
Označení verze Aktuální  (11.03.2019 09:53:52)
Systémové číslo P17V00003172
Stav zakázka byla zadána (Plnění smlouvy)
Veřejné zakázky

Registrace DODAVATELE Registrovat se

Registrujte se ZDARMA v katalogu dodavatelů pro informace o dalších veřejných zakázkách včetně těch, které nenajdete ve Věstníku.


Informace o veřejné zakázce

Název zakázky VZ/116/ORG/17 Kancelářské potřeby 2018 - 2019
Druh Dodávky
Popis Předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských a hygienických potřeb.

Požadované kvalifikační předpoklady:
- základní způsobilost podle § 74 odst. 1 až 3 zák. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek,
- výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán,
- živnostenská oprávnění v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky,
- čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku.

Další podmínky:
- předpokládaný termín zahájení (podpisu smlouvy): 01/2018
- termín dodání zboží: nejpozději do 5 pracovních dnů ode dne doručení dílčí objednávky,
- termín ukončení smlouvy: 31.12.2019,
- záruka na zboží v délce stanovené právními předpisy nebo výrobcem, minimálně však 24 měsíců,
- složení kauce v hodnotě 19.000 Kč za účelem zajištění splnění povinností vyplývajících z účasti v zadávacím řízení.

Předmětné výběrové řízení je realizováno pouze elektronicky, přičemž jako prostředek pro hodnocení nabídek bude využita elektronická aukce. V případě zájmu o zařazení do on-line výběrového řízení, můžete zaslat žádost e-mailem na adresu: burgetova.marie@havirov-city.cz, ve které je nutno uvést identifikační údaje (název, adresa, IČO, zodpovědnou osobu, e-mailovou adresu a telef. kontakt). Na základě žádosti Vám bude zaslán e-mail s přístupovými údaji, přičemž po přihlášení do on-line výběrového řízení budete mít k dispozici veškeré informace a dokumenty týkající se zadávacího řízení.
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH nezveřejněna
Druh ZŘ Veřejná zakázka malého rozsahu
Hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce Ano
Výsledek Uzavření jednorázové smlouvy
Hlavní místo plnění Moravskoslezský kraj
Předmět CPV
  • Kancelářské potřeby
Datum ukončení příjmu nabídek 08.06.2017 09:00:00
URL detailu veřejné zakázky neuvedeno
Smlouva VZ/116/ORG/17 Kancelářské potřeby 2018 - 2019
Jedná se o veřejnou zakázku dělenou na části Ne
Jedná se o rámcovou dohodu Ne
Jedná se o zavedení DNS Ne

Informace o zadavateli

Název statutární město Havířov
IČO 00297488
Adresa
Svornosti 86/2
73601 Havířov-Město
Identifikátor profilu zadavatele ve VVZ 60052297

Nahoru