Portál pro vhodné uveřejnění používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto Portálu s tím souhlasíte. Další informace

Váš prohlížeč byl detekován jako unknown . Pro bezchybnou funkčnost tohoto Portálu je vyžadován některý z následujících prohlížečů:

Technologie pro skladování v depozitním skladu

Výpis systémových zpráv

Datum uveřejnění 20.03.2018  
Datum zahájení zadávacího řízení 21.03.2018
Označení verze Aktuální  (28.07.2018 21:50:35)
Systémové číslo P18V00002025
Stav ukončeno plnění smlouvy na základě veřejné zakázky (Ukončeno plnění)
Veřejné zakázky

Registrace DODAVATELE Registrovat se

Registrujte se ZDARMA v Centrální databázi dodavatelů pro informace o dalších veřejných zakázkách včetně těch, které nenajdete ve Věstníku VZ.


Informace o veřejné zakázce

Název zakázky Technologie pro skladování v depozitním skladu
Druh Dodávky
Popis I. Vymezení předmětu zakázky:

Druh zakázky: Dodávka

Předmětem zakázky je dodávka technologie pro skladování v depozitním skladu v rámci realizace projektu ”Inovace technologie výroby tepelně opracovaných masných výrobků pasterizovaných v obalu”. Projekt je předkládán jako součást Žádosti o dotaci z PRV, v rámci Opatření 16. Spolupráce Podopatření 16.2 Podpora vývoje nových postupů a technologií Operace 16.2.2 Podpora vývoje nových produktů, postupů a technologií při zpracování zemědělských produktů a jejich uvádění na trh.

II. Podrobné požadavky zadavatele na předmět zakázky

Specifikace a rozsah předmětu plnění:

Dodávkou se rozumí povinnost dodavatele dodat poptávanou technologii na místo plnění předmětu zakázky, montáž a zapojení dodaného zařízení, plné zprovoznění dodaného zařízení a zajištění všech opatření s tím souvisejících včetně zaškolení.

Zadavatel požaduje následující:

Technologii stacionárních regálů s obsluhou pomocí systémových vysokozdvižných vozíků včetně indukčního navádění. Další pohyby palet (manipulačních jednotek) zajišťují mezi jednotlivými sklady gravitační a elektricky poháněnými dopravníky.

Podrobné zadání zakázky je uvedeno v samostatných přílohách této zadávací dokumentace, kterou tvoří:
- Specifikace předmětu plnění k zakázce s výkazem výměr a výkresovou dokumentací (Příloha č. 2).

Účastník je povinen ve své nabídce popsat navrhované řešení plnění zakázky, ze kterého musí vyplývat, že nabízené plnění splňuje technické požadavky zadavatele uvedené v této zadávací dokumentaci (zejména v příloze č. 2) a jakým způsobem.

Předpokládaná doba plnění předmětu zakázky:

Lhůty plnění zakázky jsou definovány v článku 2 Kupní smlouvy.


Zahájení montáže: nejdříve v červenci 2018 (dáno průběhem výstavby skladu)

Ukončení plnění předmětu zakázky: nejpozději v září 2018
Předpokládaný termín podepsání Kupní smlouvy je do deseti dnů od vyhodnocení výběrového řízení.

Místo plnění předmětu zakázky:
Výrobní areál Kosteleckých uzenin a.s. v Kostelci na pozemcích parc. č.: st. 375, st. 405/2, 1588/3, 1588/7 a 1588/12 k.ú.: Kostelec u Jihlavy

Předpokládaná hodnota zakázky:
Předpokládaná hodnota zakázky činí 8 500 000 Kč bez DPH.

Adresa profilu zadavatele:
https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/kostelecke-uzeniny-a-s
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH 8 500 000,00 Kč
Režim
Druh ZŘ Otevřené řízení
Hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce Ne
Odpovědné zadávání Ne
Výsledek Uzavření jednorázové smlouvy
Evidenční číslo VZ ve Věstníku
Hlavní místo plnění Vysočina
Předmět CPV
  • Regály
  • Vysokozdvižné vozíky, pracovní nákladní vozidla, vozíky pro použití na nástupištích železničních stanic
  • Vysokozdvižné vozíky
  • Dopravníky
  • Skladové systémy
Datum ukončení příjmu nabídek 24.04.2018 11:00:00
URL detailu veřejné zakázky neuvedeno
Smlouva Technologie pro skladování v depozitním skladu
Jedná se o veřejnou zakázku dělenou na části Ne
Jedná se o rámcovou dohodu Ne
Jedná se o zavedení DNS Ne
Dotovaná zakázka neuvedeno

Informace o zadavateli

Název Kostelecké uzeniny a.s.
IČO 46900411
Adresa
Kostelec 60
58861 Kostelec
Identifikátor profilu zadavatele ve VVZ Z2016-003747

Nahoru