Portál pro vhodné uveřejnění používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto Portálu s tím souhlasíte. Další informace

Váš prohlížeč byl detekován jako unknown . Pro bezchybnou funkčnost tohoto Portálu je vyžadován některý z následujících prohlížečů:

SUSEN - Transportní prostředky Experimentální haly

Výpis systémových zpráv

Datum uveřejnění 06.02.2017  
Datum zahájení zadávacího řízení 06.02.2017
Označení verze Aktuální  (18.08.2017 11:51:33)
Systémové číslo P17V00000705
Stav ukončeno plnění smlouvy na základě veřejné zakázky (Ukončeno plnění)
Veřejné zakázky

Registrace DODAVATELE Registrovat se

Registrujte se ZDARMA v Centrální databázi dodavatelů pro informace o dalších veřejných zakázkách včetně těch, které nenajdete ve Věstníku VZ.


Informace o veřejné zakázce

Název zakázky SUSEN - Transportní prostředky Experimentální haly
Druh Dodávky
Popis Část 1: Transportní prostředky Experimentální haly
 vysokozdvižný vozík
 paletový vozík
 plošinové vozíky
 vozík na tlakovou lahev
Část 2: Transportní prostředky Experimentální haly – Skladovací systém

Skladovací systém sloužící k zakládání a skladování experimentálních vzorků panelů první stěny fúzního reaktoru v transportním obalu. Tento systém je navržen tak, aby se využila výška budovy, ve které tento systém bude provozován, a současně minimalizovala zastavěná plocha haly.

Dodávky jsou blíže specifikovány touto Zadávací dokumentací - viz Příloha č. 1 těchto ZP. Součástí dodávky je rovněž poskytnutí služeb spočívajících v instalaci zařízení, jejich uvedení do provozu a dále:

 doprava zařízení, vybalení a provedení její instalace (montáž) na Kupujícím za tím účelem určeném místě za přítomnosti zástupce zadavatele;
 uvedení zařízení do plně funkčního a provozuschopného stavu;
 vypracování a předání protokolu o řádném vyzkoušení a předání zařízení;
 dokumentace vypracovaná v souladu s ČSN a jejich novelizací a další platnou legislativou České republiky;
 zpracování a předání dokladů, jež jsou nutné k převzetí a k užívání zařízení, zejména:
• technické dokumentace zařízení, instrukcí a návodů k obsluze a údržbě zařízení (manuálů) v českém nebo anglickém jazyce,
• prohlášení o shodě dodaného zařízení se schválenými standardy;
 zaškolení obsluhy;
 předání soupisů jednotlivých položek Dodávky;
 odvezení a zlikvidování všech obalů a dalších materiálů použitých při plnění veřejné zakázky, v souladu s ustanoveními zákona 185/2001 Sb., o odpadech a o změně některých dalších zákonů, a příslušnými vyhláškami;
 úklid prostor dotčených instalací přístrojů,
 bezodkladné a bezplatné odstranění závad reklamovaných v záruční lhůtě
s garancí zásahu servisního technika nejpozději do 7 (slovy sedmi) pracovních dnů od nahlášení závady;
Podrobněji specifikováno v příloze č. 1 zadávacích podmínek.
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH 3 000 000,00 Kč
Režim
Druh ZŘ Zjednodušené podlimitní řízení
Hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce Ne
Odpovědné zadávání Ne
Výsledek Uzavření jednorázové smlouvy
Evidenční číslo VZ ve Věstníku
Hlavní místo plnění Plzeňský kraj
Předmět CPV
  • Vozíky
  • Vysokozdvižné vozíky
  • Karuselové skladovací a vyhledávací stroje
Datum ukončení příjmu nabídek 22.02.2017 12:00:00
URL detailu veřejné zakázky neuvedeno
Jedná se o veřejnou zakázku dělenou na části Ano
Jedná se o rámcovou dohodu Ne
Jedná se o zavedení DNS Ne
Dotovaná zakázka neuvedeno

Informace o zadavateli

Název Centrum výzkumu Řež s.r.o.
IČO 26722445
Adresa
Husinec - Řež 130
25068 Husinec -Řež
Identifikátor profilu zadavatele ve VVZ 214962

Nahoru