Portál pro vhodné uveřejnění používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto Portálu s tím souhlasíte. Další informace

Váš prohlížeč byl detekován jako unknown . Pro bezchybnou funkčnost tohoto Portálu je vyžadován některý z následujících prohlížečů:

Separace a předcházení vzniku komunálního odpadu v obcích DSO Loučka

Výpis systémových zpráv

Datum uveřejnění 24.10.2025  
Datum zahájení zadávacího řízení 22.10.2025
Označení verze Aktuální  (05.11.2025 14:25:22)
Systémové číslo P25V00009018
Stav zakázka neukončena (Vyhodnocování)
Veřejné zakázky

Registrace DODAVATELE Registrovat se

Registrujte se ZDARMA v Centrální databázi dodavatelů pro informace o dalších veřejných zakázkách včetně těch, které nenajdete ve Věstníku VZ.


Informace o veřejné zakázce

Název zakázky Separace a předcházení vzniku komunálního odpadu v obcích DSO Loučka
Druh Dodávky
Popis Předmětem veřejné zakázky jsou dodávky sběrných nádob různých velikostí a druhů na separovaný odpad, kompostéry a znovupoužitelné nádobí. Cílem veřejné zakázky je separace a předcházení vzniku komunálního odpadu v obcích Dobrovolného svazu Loučka, tj. obec Brantice, obec Čaková, obec Zátor.

Veřejná zakázka je s ohledem na podporu malých a středních podniků rozdělena do tří (3) samostatných části, a to:

Část 1: Sběrné nádoby
Předmětem této části je zajištění dodávky sběrných nádob různých velikostí a druhů (zvony, kontejnery, velkoobjemové kontejnery a popelnice k domům) na separovaný odpad – papír, plast, sklo, textil a BRKO.

Podrobná specifikace předmětu plnění a podmínky plnění jsou uvedeny v příloze zadávací dokumentace č. 1 – Specifikace plnění pro část 1, a dále v příloze zadávací dokumentace č. 2 – Kupní smlouva pro část 1, a poskytnutí souvisejících služeb (návrh obchodních podmínek).

Část 2: Kompostéry
Předmětem této části je zajištění dodávky kompostérů pro předcházení vzniku komunálních odpadů

Podrobná specifikace předmětu plnění a podmínky plnění jsou uvedeny v příloze zadávací dokumentace č. 3 – Specifikace plnění pro část 2, a dále v příloze zadávací dokumentace č. 4 – Kupní smlouva pro část 2 (návrh obchodních podmínek).

Část 3: Znovupoužitelné nádobí
Předmětem této části je zajištění dodávky znovupoužitelného nádobí, tj. vratných kelímků 0,5l, talířů, příborů včetně zajištění doprovodné infrastruktury pro skladování a mytí pořízených věcí, tj. automatická myčka, a přepravní boxy pro skladování a přepravu kelímků.

Podrobná specifikace předmětu plnění a podmínky plnění jsou uvedeny v příloze zadávací dokumentace č. 5 – Specifikace plnění pro část 3, a dále v příloze zadávací dokumentace č. 6 – Kupní smlouva pro část 3 (návrh obchodních podmínek).
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH 9 178 800,00 Kč
Režim Nadlimitní
Druh ZŘ Otevřené řízení
Hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce Ne
Odpovědné zadávání Ne
Výsledek Uzavření jednorázové smlouvy
Evidenční číslo VZ ve Věstníku Z2025-059297
Hlavní místo plnění ČESKÁ REPUBLIKA
Přesná poloha hlavního místa plnění
GPS 50° 2' 2.8579" N, 17° 35' 34.6589" E
Předmět CPV
  • Kontejnery a nádoby na odpad a odpadky
  • Nádobí
  • Kompostovače
  • Myčky na nádobí
  • Nádoby na odpad
  • Kontejnery na odpadový materiál
Datum ukončení příjmu nabídek 09.12.2025 10:00:00
URL detailu veřejné zakázky https://vvz.nipez.cz/vyhledat-formular/eb6920bc-adef-4551-b5fd-38ecd3d65d12
Jedná se o veřejnou zakázku dělenou na části Ano
Jedná se o rámcovou dohodu Ne
Jedná se o zavedení DNS Ne
Dotovaná zakázka Ano
Identifikátor dotačního projektu Veřejná zakázka je spolufinancována z prostředků Evropské unie, prostřednictvím Operačního programu Životního prostředí, výzvy č. 68.– Předcházení vzniku odpadu, do níž zadavatel podal projekt reg. č. CZ.05.01.05/XX/24_068/0004842.

Informace o zadavateli

Název Loučka
IČO 75114275
Adresa
75114275 107
79316 Zátor
Identifikátor profilu zadavatele ve VVZ neuvedeno

Nahoru