Portál pro vhodné uveřejnění používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto Portálu s tím souhlasíte. Další informace

Váš prohlížeč byl detekován jako unknown . Pro bezchybnou funkčnost tohoto Portálu je vyžadován některý z následujících prohlížečů:

Rozvoj a podpora kontrolního informačního systému Mercurius v souvislosti s ADR v roce 2015

Výpis systémových zpráv

Datum uveřejnění 16.06.2015  
Datum zahájení zadávacího řízení 16.06.2015
Označení verze Aktuální  (16.05.2016 11:37:05)
Systémové číslo P15V00003546
Stav zakázka neukončena (Aktuální zadávací řízení)
Veřejné zakázky

Registrace DODAVATELE Registrovat se

Registrujte se ZDARMA v Centrální databázi dodavatelů pro informace o dalších veřejných zakázkách včetně těch, které nenajdete ve Věstníku VZ.


Informace o veřejné zakázce

Název zakázky Rozvoj a podpora kontrolního informačního systému Mercurius v souvislosti s ADR v roce 2015
Druh Služby
Popis Předmětem plnění veřejné zakázky je rozšíření stávajícího informačního systému o modul pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů podle směrnice č. 2013/11/EU ze dne 21. května 2013 o alternativním řešení spotřebitelských sporů a podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů a zvýšení efektivity a výkonnosti pracovníků ČOI v dalších oblastech činnosti. Toho má být dosaženo rozvojem lehkého klienta systému o moduly evidence podání spotřebitelů, správních řízení, skladů, správy souvisejících číselníků a nástroje pro statistické vyhodnocení evidovaných činností a rozvoje mobilního klienta o další funkcionality včetně dodání zdrojového kódu a poskytnutí neomezené licence k vytvořenému dílu.

Dále zajištění školení v rozsahu 16 hodin pro 30 klíčových uživatelů, rozdělených do 4 skupin pro jednotlivé moduly (modul ADR, Podání, Správní řízení, Sklady), tj. 4 x 4 hodiny, a celkem 4 hodiny pro školení 2 administrátorů.

Nedílnou součástí plnění je i zajištění provozní podpory systému spočívající v udržování zdrojových kódů informačního systému, garance kapacit pro práce na údržbě a úpravách informačního systému a poskytování součinnosti související s provozem, údržbou a úpravami informačního systému, poskytování provozní podpory formou hot-line s celoročním provozem, zajišťování účasti na kontrolních dnech, zajišťování asistenční služby a provádění dílčích úprav informačního systému.
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH 3 300 000,00 Kč
Režim
Druh ZŘ Zjednodušené podlimitní řízení
Hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce Ne
Odpovědné zadávání Ne
Výsledek Uzavření jednorázové smlouvy
Evidenční číslo VZ ve Věstníku
Hlavní místo plnění ČESKÁ REPUBLIKA
Předmět CPV
  • Informační systémy
  • Údržba a opravy programového vybavení
Datum ukončení příjmu nabídek 02.07.2015 10:00:00
URL detailu veřejné zakázky neuvedeno
Jedná se o veřejnou zakázku dělenou na části Ne
Jedná se o rámcovou dohodu Ne
Jedná se o zavedení DNS Ne
Dotovaná zakázka neuvedeno

Informace o zadavateli

Název Česká obchodní inspekce
IČO 00020869
Adresa
Štěpánská 796/44
11000 Praha 1
Identifikátor profilu zadavatele ve VVZ 524723

Nahoru