Portál pro vhodné uveřejnění používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto Portálu s tím souhlasíte. Další informace

Váš prohlížeč byl detekován jako unknown . Pro bezchybnou funkčnost tohoto Portálu je vyžadován některý z následujících prohlížečů:

Rámcová smlouva na dodávku kancelářských potřeb

Výpis systémových zpráv

Datum uveřejnění 15.06.2015  
Datum zahájení zadávacího řízení 15.06.2015
Označení verze Aktuální  (01.08.2018 12:16:36)
Systémové číslo P15V00003492
Stav zakázka byla zadána (Plnění smlouvy)
Veřejné zakázky

Registrace DODAVATELE Registrovat se

Registrujte se ZDARMA v Centrální databázi dodavatelů pro informace o dalších veřejných zakázkách včetně těch, které nenajdete ve Věstníku VZ.


Informace o veřejné zakázce

Název zakázky Rámcová smlouva na dodávku kancelářských potřeb
Druh Dodávky
Popis Účelem zadávacího řízení je uzavření rámcové smlouvy s jedním vybraným uchazečem, jejímž předmětem budou průběžné dodávky kancelářských potřeb uvedených v části c) Zadávací dokumentace, Technické podmínky, (modelová situace – specifikace zboží a nabídková cena), a to včetně dopravy na místo určení.
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH 4 228 770,00 Kč
Režim
Druh ZŘ Zjednodušené podlimitní řízení
Hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce Ne
Odpovědné zadávání Ne
Výsledek Uzavření rámcové dohody
Evidenční číslo VZ ve Věstníku
Hlavní místo plnění ČESKÁ REPUBLIKA
Předmět CPV
  • Kancelářské potřeby
Datum ukončení příjmu nabídek 02.07.2015 13:00:00
URL detailu veřejné zakázky neuvedeno
Smlouva Rámcová smlouva na dodávku kancelářských potřeb
Jedná se o veřejnou zakázku dělenou na části Ne
Jedná se o rámcovou dohodu Ano
Jedná se o zavedení DNS Ne
Dotovaná zakázka neuvedeno

Informace o zadavateli

Název Správa služeb hlavního města Prahy
IČO 70889660
Adresa
Kundratka 19
18000 Praha 8 - Libeň
Identifikátor profilu zadavatele ve VVZ 60057145

Nahoru