Portál pro vhodné uveřejnění používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto Portálu s tím souhlasíte. Další informace

Váš prohlížeč byl detekován jako unknown . Pro bezchybnou funkčnost tohoto Portálu je vyžadován některý z následujících prohlížečů:

Rámcová dohoda na dodávky kancelářských potřeb

Výpis systémových zpráv

Datum uveřejnění 11.07.2019  
Datum zahájení zadávacího řízení 11.07.2019
Označení verze Aktuální  (27.07.2022 11:50:45)
Systémové číslo P19V00005918
Stav zakázka byla zadána (Plnění smlouvy)
Veřejné zakázky

Registrace DODAVATELE Registrovat se

Registrujte se ZDARMA v Centrální databázi dodavatelů pro informace o dalších veřejných zakázkách včetně těch, které nenajdete ve Věstníku VZ.


Informace o veřejné zakázce

Název zakázky Rámcová dohoda na dodávky kancelářských potřeb
Druh Dodávky
Popis Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody s jedním vybraným dodavatelem (účastníkem rámcové dohody), jejímž předmětem budou průběžné dodávky kancelářských potřeb, a to včetně dopravy na místo určení. Rámcová dohoda bude s vybraným dodavatelem uzavřena na dobu 48 měsíců nebo do vyčerpání limitu předpokládané hodnoty veřejné zakázky ve smyslu § 16 a § 20 zákona bez vyhrazené změny závazku, a to podle toho, která ze skutečností nastane dříve. Plnění vyplývající z rámcové dohody bude realizováno na základě jednotlivých písemných výzev k poskytnutí plnění v průběhu trvání rámcové dohody v rozsahu požadavků zadavatele a v souladu s jeho rozpočtovými možnostmi. Bližší specifikace předmětu veřejné
zakázky je uvedena v Příloze č. 3 a Příloze č. 4 ZD.
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH 2 990 000,00 Kč
Režim
Druh ZŘ Zjednodušené podlimitní řízení
Hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce Ne
Odpovědné zadávání Ne
Výsledek Uzavření rámcové dohody
Evidenční číslo VZ ve Věstníku
Hlavní místo plnění Hlavní město Praha
Předmět CPV
  • Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky
  • Různé kancelářské zařízení a potřeby
  • Kancelářské potřeby
  • Drobné kancelářské vybavení
  • Kancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží
Datum ukončení příjmu nabídek 05.08.2019 10:00:00
URL detailu veřejné zakázky neuvedeno
Smlouva Rámcová dohoda na dodávky kancelářských potřeb
Jedná se o veřejnou zakázku dělenou na části Ne
Jedná se o rámcovou dohodu Ano
Jedná se o zavedení DNS Ne
Dotovaná zakázka neuvedeno

Informace o zadavateli

Název Správa služeb hlavního města Prahy
IČO 70889660
Adresa
Kundratka 19
18000 Praha 8 - Libeň
Identifikátor profilu zadavatele ve VVZ 60057145

Nahoru