Portál pro vhodné uveřejnění používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto Portálu s tím souhlasíte. Další informace

Váš prohlížeč byl detekován jako unknown . Pro bezchybnou funkčnost tohoto Portálu je vyžadován některý z následujících prohlížečů:

„POŘÍZENÍ VYBAVENÍ PRO DENNÍ STACIONÁŘ V ZÁMKU PASKOV“

Výpis systémových zpráv

Datum uveřejnění 21.06.2023  
Datum zahájení zadávacího řízení 21.06.2023
Označení verze Aktuální  (03.04.2025 15:16:58)
Systémové číslo P23V00004082
Stav ukončeno plnění smlouvy na základě veřejné zakázky (Ukončeno plnění)
Veřejné zakázky

Registrace DODAVATELE Registrovat se

Registrujte se ZDARMA v Centrální databázi dodavatelů pro informace o dalších veřejných zakázkách včetně těch, které nenajdete ve Věstníku VZ.


Informace o veřejné zakázce

Název zakázky „POŘÍZENÍ VYBAVENÍ PRO DENNÍ STACIONÁŘ V ZÁMKU PASKOV“
Druh Dodávky
Způsob odeslání výzvy k podání nabídek Bez odeslání výzvy nebo odeslání výzvy mimo systém
Popis Veřejná zakázka je rozdělena na dílčí části, a to:
1. část veřejné zakázky – nábytek
2. část veřejné zakázky – kuchyňská linka
3. část veřejné zakázky – IT vybavení a spotřebiče
4. část veřejné zakázky – pomůcky pro klienty
5. část veřejné zakázky – ostatní vybavení
V souladu s ustanovením § 18 odst. 3 ZZVZ bude 5. část veřejné zakázky zadávána postupem odpovídajícím předpokládané hodnotě této části veřejné zakázky.
Předpokládaná hodnota 5. části veřejné zakázky nepřesáhne 20% souhrnné předpokládané hodnoty veřejné zakázky a je nižší než částka stanovená nařízením vlády. 5. část veřejné zakázky bude realizována samostatně, mimo toto zadávací řízení.
Dodavatelé jsou oprávněni podávat nabídky do libovolného počtu částí veřejné zakázky, tedy do jedné, dvou, tří či všech čtyř částí tohoto zadávacího řízení.

Obecné vymezení předmětu veřejné zakázky
Předmětem plnění je dodávka je dodávka zařízení a vybavení pro denní stacionář v Zámku Paskov. Jedná se především o dodávku nábytku, IT vybavení a elektrospotřebičů a různých zdravotnických pomůcek pro klienty (chodítka a invalidní vozíky atd.).
Obecné vymezení předmětu 1. části veřejné zakázky – nábytek
Předmětem plnění je dodávka nábytku pro denní stacionář. Jedná se především o dodávku sedacího nábytku, skříní, stolů, kancelářského nábytku, věšáků apod.
Obecné vymezení předmětu 2. části veřejné zakázky – kuchyňská linka
Předmětem plnění je dodávka kuchyňské linky s ostrůvkem, včetně integrovaných spotřebičů. (varná deska, trouba, digestoř, lednička, myčka atd.)
Obecné vymezení předmětu 3. části veřejné zakázky – IT vybavení a spotřebiče
Předmětem plnění je dodávka IT vybavení (počítač, monitor, notebook, data projektor, tiskárna apod.) a dodávka elektrických spotřebičů (lednice, varná konvice, televize, pračka, sušička, kávovar aj.)
Obecné vymezení předmětu 4. části veřejné zakázky – pomůcky pro klienty
Předmětem plnění je dodávka zdravotnických pomůcek pro klienty stacionáře, jako jsou polohovatelná lůžka a antidekubitní matrace, chodítka, koupelnové židle, invalidní vozíky atd.
Více v podrobnostech položkových rozpočtů zpracovaných samostatně pro jednotlivé části veřejné zakázky.

Tento projekt je financován za podpory Evropské unie z prostředků Evropského fondu pro regionální rozvoj v rámci Integrovaného regionálního operačního programu pod záštitou Ministerstva pro místní rozvoj ČR, 101. výzva IROP – Sociální infrastruktura se zvýšenou energetickou účinností – SC 6.1, název projektu: Vybudování denního stacionáře v Zámku Paskov, registrační číslo projektu CZ.06.6.127/0.0/0.0/21_124/0017320.
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH 1 147 103,00 Kč
Režim Podlimitní
Druh ZŘ Zjednodušené podlimitní řízení
Hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce Ne
Odpovědné zadávání Ne
Výsledek Uzavření jednorázové smlouvy
Evidenční číslo VZ ve Věstníku Z2023-041250
Hlavní místo plnění Moravskoslezský kraj
Přesná poloha hlavního místa plnění
GPS 49° 43' 56.1879" N, 18° 17' 36.3766" E
Předmět CPV
  • Kancelářské a počítací stroje, zařízení a potřeby mimo nábytek a balíky programů
  • Počítače
  • Rozhlas, televize, komunikace, telekomunikace a související zařízení
  • Různé zdravotnické přístroje a výrobky
  • Lůžka pro použití ve zdravotnictví
  • Vozíky pro invalidy a pojízdná křesla
  • Zdravotnické pomůcky
  • Nábytek (včetně kancelářského), zařízení interiéru, domácí spotřebiče (mimo osvětlení) a čisticí prostředky
  • Sedadla, židle a související výrobky a jejich díly
  • Stoly, skříně, psací stoly a knihovny
  • Domácí nábytek
  • Kuchyňský nábytek a zařízení
  • Kuchyňské linky
  • Matrace
  • Různý nábytek a vybavení
  • Domácí spotřebiče
  • Elektrické přístroje pro domácnost
  • Chladící zařízení
Datum ukončení příjmu nabídek 11.07.2023 13:00:00
URL detailu veřejné zakázky https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/mesto-paskov
Jedná se o veřejnou zakázku dělenou na části Ano
Jedná se o rámcovou dohodu Ne
Jedná se o zavedení DNS Ne
Dotovaná zakázka Ano
Identifikátor dotačního projektu výzva IROP – Sociální infrastruktura se zvýšenou energetickou účinností – SC 6.1, název projektu: Vybudování denního stacionáře v Zámku Paskov, registrační číslo projektu CZ.06.6.127/0.0/0.0/21_124/0017320.

Informace o zadavateli

Název Město Paskov
IČO 00297062
Adresa
Nádražní 700
73921 Paskov
Identifikátor profilu zadavatele ve VVZ Z2018-036141

Nahoru