Portál pro vhodné uveřejnění používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto Portálu s tím souhlasíte. Další informace

Váš prohlížeč byl detekován jako unknown . Pro bezchybnou funkčnost tohoto Portálu je vyžadován některý z následujících prohlížečů:

Odborná pomoc – správa integrovaného systému řízení.

Výpis systémových zpráv

Datum uveřejnění 17.07.2018  
Datum zahájení zadávacího řízení 17.07.2018
Označení verze Aktuální  (17.07.2018 13:32:05)
Systémové číslo P18V00005857
Stav zakázka byla zadána (Plnění smlouvy)
Veřejné zakázky

Registrace DODAVATELE Registrovat se

Registrujte se ZDARMA v Centrální databázi dodavatelů pro informace o dalších veřejných zakázkách včetně těch, které nenajdete ve Věstníku VZ.


Informace o veřejné zakázce

Název zakázky Odborná pomoc – správa integrovaného systému řízení.
Druh Služby
Popis Jedná se o veřejnou zakázku na služby.

Předmětem plnění zadávané veřejné zakázky je odborná pomoc při správě integrovaného systému řízení.

Detailní vymezení požadavků na předmět plnění veřejné zakázky je:
• Aktualizace dokumentace ISŘ inicializované potřebami společnosti, změnou legislativních předpisů a oborových norem a to především ČSN EN ISO 14001, ČSN EN ISO 9001, ČSN OHSAS 18001 a ČSN ISO/IEC 27001
• Zajištění podpory při přípravě a zavedení systému řízení pro hospodaření s energií dle ČSN EN ISO 50001 do dvou let od podpisu smlouvy dle požadavku společnosti.
• Zajištění podpory při správě ISŘ, aby byl v souladu s GDPR.
• Zajištění podpory při přípravě a přechodu systému managementu bezpečnosti
a ochrany zdraví při práci dle ČSN OHSAS 18001 na připravovanou ISO 45001.
• Provedení interních auditů ve společnosti dle požadavku výše uvedených norem, včetně vypracování plánu auditu a zprávy z auditu.
• Provedení školení zaměstnanců společnosti při změnách dokumentace ISŘ.
• Zajištění účasti a podpory při dozorových a recertifikačních auditech certifikačního orgánu a dále při zákaznických či odběratelských auditech ISŘ.
• Zajištění podpory při realizaci preventivních a nápravných opatření, které vyplývají ze závěrů auditů.
• Zajistit dohled nad stavem ISMS, aby byl v souladu se zákonem 181/2014 Sb.
O kybernetické bezpečnosti v platném znění a poskytnout podporu při definici rizik a jejich následné hodnocení včetně plánu zvládání rizik.
• Zajistit podporu při vyhledávání a hodnocení environmentálních aspektů.
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH 1 200 000,00 Kč
Režim
Druh ZŘ Veřejná zakázka malého rozsahu
Hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce Ne
Odpovědné zadávání Ne
Výsledek Uzavření jednorázové smlouvy
Hlavní místo plnění Moravskoslezský kraj
Přesná poloha hlavního místa plnění
GPS 49° 40' 54.9498" N, 18° 22' 2.3578" E
Předmět CPV
  • Obchodní a podnikové poradenství
Datum ukončení příjmu nabídek 10.08.2018 08:00:00
URL detailu veřejné zakázky neuvedeno
Smlouva Odborná pomoc – správa integrovaného systému řízení.
Jedná se o veřejnou zakázku dělenou na části Ne
Jedná se o rámcovou dohodu Ne
Jedná se o zavedení DNS Ne
Dotovaná zakázka neuvedeno

Informace o zadavateli

Název DISTEP a.s.
IČO 65138091
Adresa
Ostravská 961
73801 Frýdek-Místek
Identifikátor profilu zadavatele ve VVZ 636341

Nahoru