Výpis systémových zpráv

Nákup multifunkčních zařízení s uzavřením servisní a materiálové smlouvy včetně náhradního plnění

Upozornění: Zadávací řízení bylo zrušeno
Datum uveřejnění 16.10.2015  
Datum zrušení 01.02.2016
Datum zahájení zadávacího řízení 15.10.2015
Označení verze Aktuální  (16.02.2016 15:40:51)
Systémové číslo P15V00006725
Stav zakázka byla zrušena (Aktuální zadávací řízení)
Veřejné zakázky

Registrace DODAVATELE Registrovat se

Registrujte se ZDARMA v Centrální databázi dodavatelů pro informace o dalších veřejných zakázkách včetně těch, které nenajdete ve Věstníku VZ.


Informace o veřejné zakázce

Název zakázky Nákup multifunkčních zařízení s uzavřením servisní a materiálové smlouvy včetně náhradního plnění
Druh Dodávky
Popis Předmětem veřejné zakázky je nákup multifunkčních zařízení s uzavřením servisní a materiálové smlouvy včetně náhradního plnění. Zadavatel požaduje v prvé řadě dodání 16 ks nových multifunkčních velkokapacitních kopírovacích zařízení pro černobílý a barevný tisk, kopírování, scanování aj., odpovídající vzorovým konfiguracím uvedeným v zadávací dokumentaci, k nimž dále požaduje komplexní službu zajištění servisu, správy a údržby zařízení, vč. dodávek materiálů nezbytných pro řádné kontinuální fungování všech zařízení (dále také jen „servisní a materiálové služby“), zahrnující kompletní servis zařízení po celou dobu platnosti servisní a materiálové smlouvy, dodávky originálního spotřebního materiálu potřebného pro řádné fungování zařízení – zejména tonery, náplně apod. (zahrnuje i cenu těchto spotřebních materiálů), dodávky originálních náhradních dílů pro případ servisu/oprav zařízení (zahrnuje i cenu těchto náhradních dílů), náklady na cestovné a práci techniků, náklady na závoz papíru (min. 80 g/m2) do zařízení dle potřeb Zadavatele – formát A4, A3 (zahrnuje i cenu samotného papíru), systémový update zařízení a non-stop (24x7) příjem požadavků na servis (hlášený zařízením automaticky, případně přímo pracovníky Zadavatele na Dodavatelem zajišťovanou hot-line).
Součástí předmětu plnění bude rovněž doprava, instalace, zprovoznění a zaškolení obsluhy dodaných multifunkčních zařízení.
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH 15 410 000,00 Kč
Druh ZŘ Otevřené řízení
Hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce Ne
Odpovědné zadávání Ne
Výsledek Uzavření jednorázové smlouvy
Evidenční číslo VZ ve Věstníku 515055
Hlavní místo plnění ČESKÁ REPUBLIKA
Předmět CPV
  • Fotokopírovací stroje
  • Zásobníky tonerů
  • Fotokopírovací papír
  • Laserové tiskárny
  • Opravy a údržba reprografické techniky
Datum ukončení příjmu nabídek 14.12.2015 10:00:00
URL detailu veřejné zakázky neuvedeno
Jedná se o veřejnou zakázku dělenou na části Ne
Jedná se o rámcovou dohodu Ne
Jedná se o zavedení DNS Ne

Informace o zadavateli

Název Centrum pro regionální rozvoj České republiky
IČO 04095316
Adresa
U Nákladového nádraží 3144/4
13000 Praha 3
Identifikátor profilu zadavatele ve VVZ 515030

Nahoru