Výpis systémových zpráv

Nákup kancelářského nábytku

Datum uveřejnění 27.09.2016  
Datum zahájení zadávacího řízení 14.04.2016
Označení verze Aktuální  (25.03.2019 14:54:32)
Systémové číslo P16V00008814
Stav zakázka neukončena (Aktuální zadávací řízení)
Veřejné zakázky

Registrace DODAVATELE Registrovat se

Registrujte se ZDARMA v katalogu dodavatelů pro informace o dalších veřejných zakázkách včetně těch, které nenajdete ve Věstníku.


Informace o veřejné zakázce

Název zakázky Nákup kancelářského nábytku
Druh Dodávky
Popis Předmětem veřejné zakázky je výběr jednoho uchazeče s nímž bude uzavřena rámcová smlouva na dodávky kancelářského nábytku a příslušenství na období 4 let.

Rámcová smlouva byla zadávána v zadávacím řízení ve smyslu ust. § 22 odst. 2 ZVZ - tedy v jednacím řízení s uveřejněným zadávaným způsobem platným pro jednací řízení bez uveřejnění (bez povinnosti uveřejnit oznámení o zakázce).

Zadavatel použil jednací řízení s uveřejněním ve smyslu ust. § 22 odst. 1 a 2 zákona, a to z důvodu, že v původním otevřeném zadávacím řízení s názvem „Nákup kancelářského nábytku“, 2. část - „Nákup kancelářského nábytku“, evidenční číslo VZ 515039, byly podány pouze nepřijatelné nabídky, které však splnily požadavky podle ust. § 69 odst. 5 zákona.
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH 22 476 000,00 Kč
Druh ZŘ Jednací řízení s uveřejněním
Hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce Ne
Výsledek Uzavření rámcové dohody
Evidenční číslo VZ ve Věstníku
Hlavní místo plnění ČESKÁ REPUBLIKA
Předmět CPV
  • Stoly, skříně, psací stoly a knihovny
  • Kancelářský nábytek
Datum ukončení příjmu nabídek
Lhůta pro podání žádostí o účast
URL detailu veřejné zakázky neuvedeno
Jedná se o veřejnou zakázku dělenou na části Ne
Jedná se o rámcovou dohodu Ano
Jedná se o zavedení DNS Ne

Informace o zadavateli

Název Centrum pro regionální rozvoj České republiky
IČO 04095316
Adresa
U Nákladového nádraží 3144/4
13000 Praha 3
Identifikátor profilu zadavatele ve VVZ 515030

Nahoru