Výpis systémových zpráv

NÁKUP INZULINOVÝCH STŘÍKAČEK 2021

Datum uveřejnění 29.04.2021  
Datum zahájení zadávacího řízení 29.04.2021
Označení verze Aktuální  (17.05.2021 14:00:36)
Systémové číslo P21V00003005
Stav zakázka neukončena (Aktuální zadávací řízení)
Veřejné zakázky

Registrace DODAVATELE Registrovat se

Registrujte se ZDARMA v Centrální databázi dodavatelů pro informace o dalších veřejných zakázkách včetně těch, které nenajdete ve Věstníku VZ.


Informace o veřejné zakázce

Název zakázky NÁKUP INZULINOVÝCH STŘÍKAČEK 2021
Druh Dodávky
Popis Předmětem plnění této zakázky je průběžné dodávání inzulinových stříkaček s jehlou na základě jednotlivých objednávek z uzavřené Rámcové smlouvy. Tato rámcová smlouva je platná po dobu 12 kalendářních měsíců od jejího podpisu. Dodavatel musí garantovat zadavateli po celou dobu trvání tohoto smluvního vztahu stejnou sjednanou cenu dodávaných inzulinových stříkaček s jehlou.
Tento zdravotnický materiál je určen pro drogově závislé osoby. Dodavatelé tedy musí počítat s tím, že použití tohoto zdravotnického materiálu bude probíhat ve značně nestandartním prostředí bez odborné manipulace. Z tohoto důvod zadavatel požaduje vyšší kvalitu dodávaného zboží.
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH 1 070 000,00 Kč
Druh ZŘ Veřejná zakázka malého rozsahu
Hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce Ne
Odpovědné zadávání Ne
Výsledek Uzavření jednorázové smlouvy
Hlavní místo plnění Moravskoslezský kraj
Předmět CPV
  • Zdravotnický spotřební materiál
  • Zdravotnické jehly
Datum ukončení příjmu nabídek 18.05.2021 15:00:00
URL detailu veřejné zakázky neuvedeno
Jedná se o veřejnou zakázku dělenou na části Ne
Jedná se o rámcovou dohodu Ne
Jedná se o zavedení DNS Ne

Informace o zadavateli

Název Renarkon, o.p.s.
IČO 25380443
Adresa
Mariánskohorská 1328/29
70200 Ostrava - Moravská Ostrava
Identifikátor profilu zadavatele ve VVZ 520030

Nahoru