Výpis systémových zpráv

NÁKUP INZULÍNOVÝCH STŘÍKAČEK 2019

Datum uveřejnění 08.04.2019  
Datum zahájení zadávacího řízení 08.04.2019
Označení verze Aktuální  (03.06.2019 07:08:48)
Systémové číslo P19V00002715
Stav zakázka neukončena (Aktuální zadávací řízení)
Veřejné zakázky

Registrace DODAVATELE Registrovat se

Registrujte se ZDARMA v katalogu dodavatelů pro informace o dalších veřejných zakázkách včetně těch, které nenajdete ve Věstníku.


Informace o veřejné zakázce

Název zakázky NÁKUP INZULÍNOVÝCH STŘÍKAČEK 2019
Druh Dodávky
Popis Předmětem plnění této zakázky je průběžné dodávání inzulinových stříkaček s jehlou na základě objednávek z Rámcové smlouvy. Tato rámcová smlouva je platná po dobu 12 kalendářních měsíců od jejího podpisu. Dodavatel musí garantovat zadavateli po celou dobu trvání tohoto smluvního vztahu stejnou cenu dodávaných inzulinových stříkaček s jehlou.
Tento zdravotnický materiál je určen pro drogově závislé osoby. Dodavatelé tedy musí počítat s tím, že použití tohoto zdravotnického materiálu bude probíhat ve značně nestandartním prostředí bez odborné manipulace. Z tohoto důvod zadavatel požaduje vyšší kvalitu dodávaného zboží.
Pokud zadavatel v zadávací dokumentaci nebo jejích přílohách uvádí konkrétní názvy či konkrétní označení výrobků, jedná se pouze o vymezení požadovaného technického standardu a zadavatel připouští pro plnění předmětné veřejné zakázky použití jiných, kvalitativně a technicky obdobných řešení. Je-li tedy v zadávacích podkladech uveden konkrétní výrobek nebo technologie, má se za to, že je tím definován minimální požadovaný standard a může být nahrazen stejně kvalitní nebo kvalitnější alternativou. Zadavatel uvádí v návrhu Rámcové smlouvy referenční výrobek na základě svých zkušeností. Uvedené rozměry inzulínových stříkaček jsou rovněž orientační a mohou se minimálně lišit dle jednotlivých výrobců.

Pakliže bude dodavatelem nabídnut alternativní výrobek, než je uvedený referenční, je zadavatel oprávněn za uvedenou nákupní cenu pořídit od dodavatele takový výrobek, na kterém provede porovnání s referenčním výrobkem přímo v terénu.
Pokud uchazeč ve své nabídce nabídne plnění s nižším standardem, s nižší kvalitou či s výrazně rozdílným rozměrem, bude taková nabídka vyřazena a dodavatel bude ze zadávacího řízení vyloučen.
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH 1 070 000,00 Kč
Druh ZŘ Veřejná zakázka malého rozsahu
Hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce Ne
Výsledek Uzavření rámcové dohody
Hlavní místo plnění ČESKÁ REPUBLIKA
Předmět CPV
  • Zdravotnické jehly
Datum ukončení příjmu nabídek 29.04.2019 10:00:00
URL detailu veřejné zakázky neuvedeno
Jedná se o veřejnou zakázku dělenou na části Ne
Jedná se o rámcovou dohodu Ano
Jedná se o zavedení DNS Ne

Informace o zadavateli

Název Renarkon, o.p.s.
IČO 25380443
Adresa
Mariánskohorská 1328/29
70200 Ostrava - Moravská Ostrava
Identifikátor profilu zadavatele ve VVZ 520030

Nahoru