Výpis systémových zpráv
Upozornění:
Zadávací řízení bylo zrušeno
| Datum uveřejnění | 30.04.2021 | |
|---|---|---|
| Datum zrušení | 13.05.2021 | |
| Datum zahájení zadávacího řízení | 30.04.2021 | |
| Označení verze | Aktuální (13.05.2021 19:38:02) | |
| Systémové číslo | P21V00003064 | |
| Stav | zakázka byla zrušena (Aktuální zadávací řízení) |
Informace o veřejné zakázce
| Název zakázky | MODERNIZACE VÝUKY V ZŠ OSECKÁ, LIPNÍK NAD BEČVOU – DODÁVKY |
|---|---|
| Druh | Dodávky |
| Popis | Projekt řeší rekonstrukci a vybudování dvou odborných učeben - jazykové učebny a učebny přírodních věd. Veřejná zakázka je rozdělena na 2 samostatné části dle § 101 ZZVZ, a to následovně: 1. část veřejné zakázky: „Nábytek“ 2. část veřejné zakázky: „IT a učební pomůcky“ 1. část veřejné zakázky: „Nábytek“ Předmětem této části veřejné zakázky je dodávka a montáž interiérového vybavení dvou odborných učeben v budově základní školy. Jedná se vybavení jazykové učebny a učebny přírodních věd nábytkem a nábytkovým vybavením. 2. část veřejné zakázky: „IT a učební pomůcky“ Předmětem této veřejné zakázky je dodávka a instalace vybavení odborných učeben AV, ICT technikou a učebním pomůckami pro výuku. |
| Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH | 2 961 560,00 Kč |
| Režim | |
| Druh ZŘ | Zjednodušené podlimitní řízení |
| Hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce | Ne |
| Odpovědné zadávání | Ne |
| Výsledek | Uzavření jednorázové smlouvy |
| Evidenční číslo VZ ve Věstníku | |
| Hlavní místo plnění | ČESKÁ REPUBLIKA |
| Předmět CPV |
|
| Datum ukončení příjmu nabídek | 14.05.2021 10:00:00 |
| URL detailu veřejné zakázky | neuvedeno |
| Jedná se o veřejnou zakázku dělenou na části | Ano |
| Jedná se o rámcovou dohodu | Ne |
| Jedná se o zavedení DNS | Ne |
| Dotovaná zakázka | neuvedeno |
Informace o zadavateli
| Název | Základní škola Lipník nad Bečvou, ulice Osecká 315, okres Přerov, příspěvková organizace |
|---|---|
| IČO | 44940343 |
| Adresa |
Osecká 315
75131 Lipník nad Bečvou
|
| Identifikátor profilu zadavatele ve VVZ | neuvedeno |