Portál pro vhodné uveřejnění používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto Portálu s tím souhlasíte. Další informace

Váš prohlížeč byl detekován jako unknown . Pro bezchybnou funkčnost tohoto Portálu je vyžadován některý z následujících prohlížečů:

Minitendr č. 2 - Rámcová dohoda – Sadební materiál pro TSMPR 2025 – 2028 Část I.: Letničky

Výpis systémových zpráv

Datum uveřejnění 05.03.2025  
Datum zahájení zadávacího řízení 20.02.2025
Označení verze Aktuální  (05.03.2025 06:35:50)
Systémové číslo P25V00001615
Stav zakázka byla zadána (Plnění smlouvy)
Veřejné zakázky

Registrace DODAVATELE Registrovat se

Registrujte se ZDARMA v Centrální databázi dodavatelů pro informace o dalších veřejných zakázkách včetně těch, které nenajdete ve Věstníku VZ.


Informace o veřejné zakázce

Název zakázky Minitendr č. 2 - Rámcová dohoda – Sadební materiál pro TSMPR 2025 – 2028 Část I.: Letničky
Druh Dodávky
Způsob odeslání výzvy k podání nabídek Odesláním elektronické výzvy přes systém
Popis Předmět minitendru je definován v čl. „3. Předmět Prováděcích smluv“ v uzavřené Rámcové dohodě - rámcové kupní smlouvě (dále jen „Rámcová dohoda“) na dodávky sadebního materiálu.

Zadavatel tímto uvádí konkrétní technickou specifikaci sadebního materiálu poptávaného v rámci tohoto minitendru.

Předmětem plnění je nákup sadebního materiálu – letniček. Podrobné údaje o předmětu plnění jsou uvedené v Příloze 1 – Cenová nabídka – Letničky.
Nabízené plnění musí splňovat veškerou specifikaci a požadavky dle uzavřené Rámcové dohody.

Součástí předmětu plnění je též doprava a složení dodávaného sadebního materiálu na místo stanovené níže, a to včetně provedení všech nezbytných či vhodných opatření s tímto výkonem souvisejících, tj. zejm. opatření proti poškození během přepravy, případně též pojištění během přepravy apod., ošetření a kontrola sazenic či nahrazení poškozených či zničených sazenic.

Veškeré skutečnosti a postupy uvedené v této Výzvě a jejich případných přílohách jsou prováděny v souladu s veškerými ustanoveními uzavřené Rámcové dohody. Přičemž zadavatel (jako Kupující) a dodavatelé (jako Prodávající) jsou povinni se těmito ustanoveními uzavřené Rámcové dohody řídit a postupovat dle nich.
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH nezveřejněna
Režim VZ malého rozsahu
Druh ZŘ Veřejná zakázka malého rozsahu
Hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce Ne
Odpovědné zadávání Ne
Výsledek Uzavření jednorázové smlouvy
Hlavní místo plnění Olomoucký kraj
Předmět CPV
  • Rostliny
  • Sazenice rostlin
Datum ukončení příjmu nabídek 24.02.2025 12:00:00
URL detailu veřejné zakázky neuvedeno
Smlouva Minitendr č. 2 - Rámcová dohoda – Sadební materiál pro TSMPR 2025 – 2028 Část I.: Letničky
Jedná se o veřejnou zakázku dělenou na části Ne
Jedná se o rámcovou dohodu Ne
Jedná se o zavedení DNS Ne
Dotovaná zakázka Ne

Informace o zadavateli

Název Technické služby města Přerova, s.r.o.
IČO 27841090
Adresa
Na hrázi 3165/17
75002 Přerov
Identifikátor profilu zadavatele ve VVZ 237614

Nahoru