Portál pro vhodné uveřejnění používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto Portálu s tím souhlasíte. Další informace

Váš prohlížeč byl detekován jako unknown . Pro bezchybnou funkčnost tohoto Portálu je vyžadován některý z následujících prohlížečů:

„MINITENDR č. 1“ Rámcová dohoda – Sadební materiál pro TSMPR 2025 - 2028 Část IV.: Sazenice lesních dřevin

Výpis systémových zpráv

Upozornění: Zadávací řízení bylo zrušeno
Datum uveřejnění 10.02.2025  
Datum zrušení 10.02.2025
Datum zahájení zadávacího řízení 10.02.2025
Označení verze Aktuální  (10.02.2025 13:16:20)
Systémové číslo P25V00001232
Stav zakázka byla zrušena (Příjem nabídek)
Veřejné zakázky

Registrace DODAVATELE Registrovat se

Registrujte se ZDARMA v Centrální databázi dodavatelů pro informace o dalších veřejných zakázkách včetně těch, které nenajdete ve Věstníku VZ.


Informace o veřejné zakázce

Název zakázky „MINITENDR č. 1“ Rámcová dohoda – Sadební materiál pro TSMPR 2025 - 2028 Část IV.: Sazenice lesních dřevin
Druh Dodávky
Způsob odeslání výzvy k podání nabídek Odesláním elektronické výzvy přes systém
Popis Předmět minitendru je definován v čl. „3. Předmět Prováděcích smluv“ v uzavřené Rámcové dohodě - rámcové kupní smlouvě (dále jen „Rámcová dohoda“) na dodávky sadebního materiálu.

Zadavatel tímto uvádí konkrétní technickou specifikaci sadebního materiálu poptávaného v rámci tohoto minitendru.

Předmětem plnění je nákup sadebního materiálu, určeného k zalesnění LHC Svrčov. Podrobné údaje o předmětu plnění jsou uvedené v Příloze 1 – Cenová nabídka - Jarní zalesnění 2025.
Nabízené plnění musí splňovat veškerou specifikaci a požadavky dle uzavřené Rámcové dohody.

Součástí předmětu plnění je též doprava a složení dodávaného sadebního materiálu na místo stanovené níže, a to včetně provedení všech nezbytných či vhodných opatření s tímto výkonem souvisejících, tj. zejm. opatření proti poškození během přepravy, případně též pojištění během přepravy apod., ošetření a kontrola sazenic či nahrazení poškozených či zničených sazenic.

Veškeré skutečnosti a postupy uvedené v této Výzvě a jejich případných přílohách jsou prováděny v souladu s veškerými ustanoveními uzavřené Rámcové dohody. Přičemž zadavatel (jako Kupující) a dodavatelé (jako Prodávající) jsou povinni se těmito ustanoveními uzavřené Rámcové dohody řídit a postupovat dle nich.
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH nezveřejněna
Režim VZ malého rozsahu
Druh ZŘ Veřejná zakázka malého rozsahu
Hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce Ne
Odpovědné zadávání Ne
Výsledek Uzavření jednorázové smlouvy
Hlavní místo plnění Olomoucký kraj
Předmět CPV
  • Produkty lesních školek
  • Rostliny
  • Sazenice rostlin
Datum ukončení příjmu nabídek 18.02.2025 10:00:00
URL detailu veřejné zakázky neuvedeno
Jedná se o veřejnou zakázku dělenou na části Ne
Jedná se o rámcovou dohodu Ne
Jedná se o zavedení DNS Ne
Dotovaná zakázka Ne

Informace o zadavateli

Název Technické služby města Přerova, s.r.o.
IČO 27841090
Adresa
Na hrázi 3165/17
75002 Přerov
Identifikátor profilu zadavatele ve VVZ 237614

Nahoru