Portál pro vhodné uveřejnění používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto Portálu s tím souhlasíte. Další informace

Váš prohlížeč byl detekován jako unknown . Pro bezchybnou funkčnost tohoto Portálu je vyžadován některý z následujících prohlížečů:

Kompletní obnova diskového pole, serverů, UPS, firewallu

Výpis systémových zpráv

Datum uveřejnění 08.07.2019  
Datum zahájení zadávacího řízení 08.07.2019
Označení verze Aktuální  (03.09.2019 11:06:04)
Systémové číslo P19V00005774
Stav zakázka byla zadána (Plnění smlouvy)
Veřejné zakázky

Registrace DODAVATELE Registrovat se

Registrujte se ZDARMA v Centrální databázi dodavatelů pro informace o dalších veřejných zakázkách včetně těch, které nenajdete ve Věstníku VZ.


Informace o veřejné zakázce

Název zakázky Kompletní obnova diskového pole, serverů, UPS, firewallu
Druh Dodávky
Způsob odeslání výzvy k podání nabídek Bez odeslání výzvy nebo odeslání výzvy mimo systém
Popis Tato veřejná zakázka je rozdělena na dvě části, přičemž účastník zadávacího řízení může podat pouze jednu nabídku, a to buď na obě části veřejné zakázky, nebo jen na jednu část veřejné zakázky.

Rozdělení zakázky na části:
Část Název části
I. Dodávka hardware a zálohovacího software
II. Poskytnutí licencí k software

Předmětem části I. – „Dodávka hardware a zálohovacího software“ je dodávka včetně fyzické instalace HW do racků zadavatele, konfigurace, instalace operačních systémů a migrace stávajících virtuálních strojů z původního řešení na nové a to vše včetně dopravy a zaškolení obsluhy.

Podrobná specifikace předmětu části I. je uvedena v příloze č. 1 této zadávací dokumentace a v obchodních podmínkách, které tvoří přílohu č. 3 této zadávací dokumentace.
Předpokládaný termín zahájení plnění je bezprostředně po nabytí účinnosti smlouvy; termín dodání nejpozději do 2 měsíců od nabytí účinnosti smlouvy.
Místem realizace je sídlo zadavatele na adrese Spálená 78/12, 110 00 Praha – Nové Město a dále Protialkoholní záchytná stanice, na adrese Bulovka, 180 00 Praha 8.

Předmětem části II. – „Poskytnutí licencí k software“ je nákup licencí k software na celé 3 roky.

Podrobná specifikace předmětu části II. je uvedena v příloze č. 2 této zadávací dokumentace a v obchodních podmínkách, které tvoří přílohu č. 4 této zadávací dokumentace.
Předpokládaný termín zahájení plnění je bezprostředně po nabytí účinnosti smlouvy; termín dodání nejpozději do 10 dnů od nabytí účinnosti smlouvy.
Místem realizace je sídlo zadavatele na adrese Spálená 78/12, 110 00 Praha – Nové Město.
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH nezveřejněna
Režim
Druh ZŘ Zjednodušené podlimitní řízení
Hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce Ne
Odpovědné zadávání Ne
Výsledek Uzavření jednorázové smlouvy
Evidenční číslo VZ ve Věstníku
Hlavní místo plnění ČESKÁ REPUBLIKA
Předmět CPV
  • Stroje na zpracování dat (technické vybavení)
  • Vícenásobné diskové pole nezávislých disků (RAID)
  • Nepřerušitelné zdroje energie
  • Balíky programů a informační systémy
  • Počítačové servery
Datum ukončení příjmu nabídek 02.08.2019 10:00:00
URL detailu veřejné zakázky neuvedeno
Jedná se o veřejnou zakázku dělenou na části Ano
Jedná se o rámcovou dohodu Ne
Jedná se o zavedení DNS Ne
Dotovaná zakázka neuvedeno

Informace o zadavateli

Název Městská poliklinika Praha
IČO 00128601
Adresa
Spálená 12
11000 Praha
Identifikátor profilu zadavatele ve VVZ 350520

Nahoru