Portál pro vhodné uveřejnění používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto Portálu s tím souhlasíte. Další informace

Váš prohlížeč byl detekován jako unknown . Pro bezchybnou funkčnost tohoto Portálu je vyžadován některý z následujících prohlížečů:

Interiérové vybavení pro ředitelství SSMSK a středisko Ostrava 5. NP až 8. NP

Výpis systémových zpráv

Datum uveřejnění 03.06.2025  
Datum zahájení zadávacího řízení 03.06.2025
Označení verze Aktuální  (04.06.2025 13:59:40)
Systémové číslo P25V00005283
Stav zakázka neukončena (Příjem nabídek)
Veřejné zakázky

Registrace DODAVATELE Registrovat se

Registrujte se ZDARMA v Centrální databázi dodavatelů pro informace o dalších veřejných zakázkách včetně těch, které nenajdete ve Věstníku VZ.


Informace o veřejné zakázce

Název zakázky Interiérové vybavení pro ředitelství SSMSK a středisko Ostrava 5. NP až 8. NP
Druh Dodávky
Způsob odeslání výzvy k podání nabídek Bez odeslání výzvy nebo odeslání výzvy mimo systém
Popis 1. Předmětem veřejné zakázky je uzavření smlouvy o dodávce a instalaci zejména truhlářských výrobků - vybavení budovy Správy silnic Moravskoslezského kraje, příspěvkové organizace a jejího střediska Ostrava na adrese U Studia 2654/33, 700 30 Ostrava – Zábřeh (budova Střední školy stavební a dřevozpracující, Ostrava, příspěvkové organizace).
2. Veřejná zakázka není rozdělena na části ve smyslu ust. § 35 a 101 ZZVZ.
3. Rozsah dodávek je specifikován položkovým rozpočtem této části zakázky, který je součástí přílohy č. 3 této zadávací dokumentace. Jedná se zejména o stoly, skříně, kuchyňský nábytek, sedací nábytek, orientační systém apod.


Dodávky budou provedeny dle projektové dokumentace zpracované oprávněnou osobou, tj. Ing. arch. Dušanem Rosypalem a Ing. arch. et. Ing. Kristýnou Raszkovou ze společnosti DUPLEX s.r.o., architektonický ateliér, se sídlem 28. října 875/275, 709 00 Ostrava, IČO 62305433.

4. Vybraný dodavatel musí plně spolupracovat s dodavatelem stavebních prací, a to zejména v částech, které mají přímou návaznost na prováděné práce (navazující instalace zásuvek ze strany dodavatele stavby apod.).
Koordinace bude zapotřebí zejména v prostorách kuchyněk (LED pásek, umístění zásuvek na zadní části panelu) případně v dílčích kancelářích u kterých budou rozvody vyvedeny do volně stojících stolů.

Termín plnění veřejné zakázky:
Zhotovitel je povinen zahájit provádění díla nejpozději dnem nabytí účinnosti smlouvy. Zhotovitel je povinen zahájit montáž díla v místě plnění po protokolárním předání jakékoliv části místa plnění na základě „Připravenosti pro montáž předmětu díla“. Zhotovitel je povinen provést (dokončit a předat) dílo nejpozději do 60 dnů ode dne protokolárního předání poslední části místa plnění zhotoviteli. Zadavatel předá vybranému Dodavateli místo plnění nejpozději do 01.09 2025, nedojde-li k prokazatelnému posunutí termínu dokončení stavby, popř. nedojde-li k nabytí účinnosti příslušné smlouvy o dílo po 01. 09. 2025.
Společná ustanovení:
Dodavatel musí spolupracovat s dodavateli ostatních částí a s dodavatelem stavebních prací.
1. Doba plnění: Dodávka bude provedena od počátku měsíce listopadu 2025 do 15. prosince 2025.
Samotná dodávka a instalace na místo plnění bude provedena dle dohody a schválení v rámci jednotlivých místností objednatelem, a to vždy uceleně v rámci jednotlivých nadzemních podlažích. Před zahájením výroby je nutné zaměření vnitřních prostorů jednotlivých kanceláří. Zaměření bude provedeno po uzavření smlouvy.
2. Místo plnění: objekt nacházející se na adrese U Studia 2654/33, k. ú. Zábřeh nad Odrou (714305), parcela č. 3815, 5. až 8. nadzemní podlaží. Doporučení prohlídky přístupových cest z důvodu potřebné dopravy materiálu do místa montáže (úzké schodiště, menší výtah).

Zadavatel organizuje prohlídku místa plnění: Středa 11.06.2025 od 09:30 místem setkání je hlavní vstup do budovy na adrese U Studia 2654/33, 700 30 Ostrava-Zábřeh
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH 4 432 122,00 Kč
Režim Podlimitní
Druh ZŘ Zjednodušené podlimitní řízení
Hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce Ne
Odpovědné zadávání Ne
Výsledek Uzavření jednorázové smlouvy
Evidenční číslo VZ ve Věstníku
Hlavní místo plnění Moravskoslezský kraj
Předmět CPV
  • Různé kancelářské zařízení a potřeby
  • Nábytek
  • Kuchyňský nábytek a zařízení
  • Kuchyňské linky
  • Kuchyňské zařízení
Datum ukončení příjmu nabídek 20.06.2025 08:00:00
URL detailu veřejné zakázky https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/00095711
Jedná se o veřejnou zakázku dělenou na části Ne
Jedná se o rámcovou dohodu Ne
Jedná se o zavedení DNS Ne
Dotovaná zakázka Ne

Informace o zadavateli

Název Správa silnic Moravskoslezského kraje, příspěvková organizace
IČO 00095711
Adresa
Úprkova 795/1
70223 Ostrava
Identifikátor profilu zadavatele ve VVZ 60054036

Nahoru