Portál pro vhodné uveřejnění používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto Portálu s tím souhlasíte. Další informace

Váš prohlížeč byl detekován jako unknown . Pro bezchybnou funkčnost tohoto Portálu je vyžadován některý z následujících prohlížečů:

DODÁVKA SPOTŘEBNÍHO MATERIÁLU DO TISKÁREN PRO...

Výpis systémových zpráv

Datum uveřejnění 13.04.2021  
Datum zahájení zadávacího řízení 13.04.2021
Označení verze Aktuální  (14.07.2021 13:25:42)
Systémové číslo P21V00002421
Stav zakázka byla zadána (Plnění smlouvy)
Veřejné zakázky

Registrace DODAVATELE Registrovat se

Registrujte se ZDARMA v Centrální databázi dodavatelů pro informace o dalších veřejných zakázkách včetně těch, které nenajdete ve Věstníku VZ.


Informace o veřejné zakázce

Název zakázky DODÁVKA SPOTŘEBNÍHO MATERIÁLU DO TISKÁREN PRO MĚSTO VSETÍN ROK 2021
Druh Dodávky
Způsob odeslání výzvy k podání nabídek Bez odeslání výzvy nebo odeslání výzvy mimo systém
Popis Předmětem veřejné zakázky je realizace dodávek spotřebního materiálu do tiskáren pro potřeby města Vsetína.
Podrobná specifikace jednotlivých položek tohoto materiálu je uvedena v příloze č. 1 této výzvy
s názvem Cenová kalkulace.
Dodavatel bude předmětný materiál dodávat zadavateli na základě Rámcové kupní smlouvy, a to po dobu jednoho roku ode dne uzavření této smlouvy s tím, že zadavatel bude vždy v příslušném kalendářním měsíci objednávat dle aktuální potřeby příslušné položky tohoto materiálu na základě písemné objednávky.
Zadavatel v souladu s § 38 stanoví, že se tohoto zadávacího řízení může účastnit pouze dodavatel zaměstnávající na chráněných pracovních místech dle zákona o zaměstnanosti alespoň 50% osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců.
Skutečnost, že v rámci dodavatele je na chráněných pracovních místech zaměstnáno alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu zaměstnanců podle odstavce 4, musí být uvedena v nabídce společně s potvrzením Úřadu práce České republiky; rozhodným je průměrný přepočtený počet zaměstnanců za kalendářní čtvrtletí předcházející zahájení zadávacího řízení, tj. I. čtvrtletí 2021.
Splnění podmínek podle odstavce 4 není možné prokázat prostřednictvím jiných osob. Při společné účasti v zadávacím řízení prokazuje splnění podmínek podle odstavce 4 každý účastník zadávacího řízení samostatně.
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH 500 000,00 Kč
Druh ZŘ Veřejná zakázka malého rozsahu
Hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce Ne
Odpovědné zadávání Ne
Výsledek Uzavření jednorázové smlouvy
Hlavní místo plnění Zlínský kraj
Předmět CPV
  • Zásobníky tonerů
  • Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
Datum ukončení příjmu nabídek 28.04.2021 10:00:00
URL detailu veřejné zakázky neuvedeno
Smlouva DODÁVKA SPOTŘEBNÍHO MATERIÁLU DO TISKÁREN PRO MĚSTO VSETÍN ROK 2021
Jedná se o veřejnou zakázku dělenou na části Ne
Jedná se o rámcovou dohodu Ne
Jedná se o zavedení DNS Ne

Informace o zadavateli

Název Město Vsetín
IČO 00304450
Adresa
Svárov 1080
75524 Vsetín
Identifikátor profilu zadavatele ve VVZ 60056921

Nahoru