Portál pro vhodné uveřejnění používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto Portálu s tím souhlasíte. Další informace

Váš prohlížeč byl detekován jako unknown . Pro bezchybnou funkčnost tohoto Portálu je vyžadován některý z následujících prohlížečů:

Dodávka OOPP (období 05/2024 - 04/2025)

Výpis systémových zpráv

Datum uveřejnění 11.02.2024  
Datum zahájení zadávacího řízení 11.02.2024
Označení verze Aktuální  (11.02.2024 10:02:08)
Systémové číslo P24V00000902
Stav zakázka neukončena (Vyhodnocování)
Veřejné zakázky

Registrace DODAVATELE Registrovat se

Registrujte se ZDARMA v Centrální databázi dodavatelů pro informace o dalších veřejných zakázkách včetně těch, které nenajdete ve Věstníku VZ.


Informace o veřejné zakázce

Název zakázky Dodávka OOPP (období 05/2024 - 04/2025)
Druh Dodávky
Způsob odeslání výzvy k podání nabídek Bez odeslání výzvy nebo odeslání výzvy mimo systém
Popis Účelem této veřejné zakázky je, s využitím elektronické aukce (dále jen „e-aukce“), vystavení objednávky (uzavření kupní smlouvy), jejímž předmětem bude průběžná dodávka osobních ochranných pracovních pomůcek – obuvi, oděvů, rukavic a ostatních pracovních pomůcek dle položek specifikovaných v této zadávací dokumentaci, včetně bezplatného dodání, záručního servisu a jiných služeb, které s dodávkou souvisí.
Slova uvedená v této zadávací dokumentaci v jednotném čísle zahrnují i množné číslo a naopak, nevyplývá-li z kontextu této zadávací dokumentace jinak. Je-li v této zadávací dokumentaci uvedeno uchazeč/dodavatel/prodejce/prodávající případně zadavatel/objednatel/kupující má se za to, že jde
o významově shodná slova. Pokud je v této zadávací dokumentaci uvedeno „plnění“ myslí tím zadavatel, je-li to ve shodě s předmětem veřejné zakázky, též „dílčí plnění“.
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka osobních ochranných pracovních pomůcek (dále jen „OOPP“) na období 05/2024-04/2025 specifikované v Příloze č. 2 této zadávací dokumentace. Zadavatel rozdělil předmětnou veřejnou zakázku na tři samostatné oddíly, v nichž každá položka tvoří samostatnou část. Každý účastník zadávacího řízení se může zúčastnit, tedy podat nabídku na libovolný počet oddílů veřejné zakázky a v něm požadované minimální množství položek (částí). Každá položka (část) veřejné zakázky bude hodnocena samostatně, jako by se jednalo o samostatné veřejné zakázky.
1. oddíl veřejné zakázky – Pracovní obuv
2. oddíl veřejné zakázky – Pracovní oděvy
3. oddíl veřejné zakázky – Pracovní rukavice, přilby a ostatní
Pro každou část (oddíl veřejné zakázky) bude vytvořena samostatná aukce.
Plnění bude probíhat prostřednictvím Nákupního portálu Moravskoslezského kraje na adrese https://np.pecosta.cz,(dále jen „Nákupní portál“).
Tyto dodávky jsou rovněž oprávněny objednávat i ostatní organizace Moravskoslezského kraje (dále také jen „MSK“), jejichž seznam je součástí této zadávací dokumentace a dále je uveden
a aktualizován na Nákupním portálu.
Vybraný dodavatel je povinen dodržet jím nabídnutou cenu vzešlou z e-aukce (výběrového řízení) po celou dobu garance ceny, tj. po období od 01.05.2024 do 30.04.2025. Cena bude po celou dobou zveřejněna na Nákupním portále.
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH nezveřejněna
Režim
Druh ZŘ Veřejná zakázka malého rozsahu
Hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce Ne
Odpovědné zadávání Ne
Výsledek Uzavření jednorázové smlouvy
Hlavní místo plnění Moravskoslezský kraj
Předmět CPV
  • Ochranné a bezpečnostní oděvy
Datum ukončení příjmu nabídek 21.02.2024 09:00:00
URL detailu veřejné zakázky https://msk.proebiz.com/vstup/aukce_seznam.php#
Jedná se o veřejnou zakázku dělenou na části Ne
Jedná se o rámcovou dohodu Ne
Jedná se o zavedení DNS Ne
Dotovaná zakázka Ne

Informace o zadavateli

Název Správa silnic Moravskoslezského kraje, příspěvková organizace
IČO 00095711
Adresa
Úprkova 795/1
70223 Ostrava
Identifikátor profilu zadavatele ve VVZ 60054036

Nahoru