Portál pro vhodné uveřejnění používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto Portálu s tím souhlasíte. Další informace

Váš prohlížeč byl detekován jako unknown . Pro bezchybnou funkčnost tohoto Portálu je vyžadován některý z následujících prohlížečů:

Dodávka OOPP (období 05/2023 - 04/2024)

Výpis systémových zpráv

Datum uveřejnění 26.02.2023  
Datum zahájení zadávacího řízení 26.02.2023
Označení verze Aktuální  (26.02.2023 20:58:42)
Systémové číslo P23V00001060
Stav zakázka neukončena (Vyhodnocování)
Veřejné zakázky

Registrace DODAVATELE Registrovat se

Registrujte se ZDARMA v Centrální databázi dodavatelů pro informace o dalších veřejných zakázkách včetně těch, které nenajdete ve Věstníku VZ.


Informace o veřejné zakázce

Název zakázky Dodávka OOPP (období 05/2023 - 04/2024)
Druh Dodávky
Způsob odeslání výzvy k podání nabídek Bez odeslání výzvy nebo odeslání výzvy mimo systém
Popis Účelem této veřejné zakázky je, s využitím elektronické aukce (dále jen „e-aukce“), vystavení objednávky (uzavření kupní smlouvy), jejímž předmětem bude průběžná dodávka osobních ochranných pracovních pomůcek – obuvi, oděvů, rukavic a ostatních pracovních pomůcek dle položek specifikovaných v této zadávací dokumentaci, včetně bezplatného dodání, záručního servisu a jiných služeb, které s dodávkou souvisí.
Slova uvedená v této zadávací dokumentaci v jednotném čísle zahrnují i množné číslo a naopak, nevyplývá-li z kontextu této zadávací dokumentace jinak. Je-li v této zadávací dokumentaci uvedeno uchazeč/dodavatel/prodejce/prodávající případně zadavatel/objednatel/kupující má se za to, že jde
o významově shodná slova. Pokud je v této zadávací dokumentaci uvedeno „plnění“ myslí tím zadavatel, je-li to ve shodě s předmětem veřejné zakázky, též „dílčí plnění“.
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka osobních ochranných pracovních pomůcek (dále jen „OOPP“) na období 05/2023-04/2024 specifikované v Příloze č. 2 této zadávací dokumentace. Zadavatel rozdělil předmětnou veřejnou zakázku na tři samostatné oddíly, v nichž každá položka tvoří samostatnou část. Každý účastník zadávacího řízení se může zúčastnit, tedy podat nabídku na libovolný počet oddílů veřejné zakázky a v něm požadované minimální množství položek (částí). Každá položka (část) veřejné zakázky bude hodnocena samostatně, jako by se jednalo o samostatné veřejné zakázky.
1. oddíl veřejné zakázky – Pracovní obuv
2. oddíl veřejné zakázky – Pracovní oděvy
3. oddíl veřejné zakázky – Pracovní rukavice, přilby a ostatní
Pro každou část (oddíl veřejné zakázky) bude vytvořena samostatná aukce.
Plnění bude probíhat prostřednictvím Nákupního portálu Moravskoslezského kraje na adrese https://np.pecosta.cz,(dále jen „Nákupní portál“).
Tyto dodávky jsou rovněž oprávněny objednávat i ostatní organizace Moravskoslezského kraje (dále také jen „MSK“), jejichž seznam je součástí této zadávací dokumentace a dále je uveden
a aktualizován na Nákupním portálu.
Vybraný dodavatel je povinen dodržet jím nabídnutou cenu vzešlou z e-aukce (výběrového řízení) po celou dobu garance ceny, tj. po období od 1. 5. 2023 do 30. 4. 2024. Cena bude po celou dobou zveřejněna na Nákupním portále.

Veřejná zakázka je realizována prostřednictvím elektronické aukce: https://msk.proebiz.com/vstup/aukce_seznam.php
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH nezveřejněna
Režim
Druh ZŘ Veřejná zakázka malého rozsahu
Hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce Ne
Odpovědné zadávání Ne
Výsledek Uzavření jednorázové smlouvy
Hlavní místo plnění Moravskoslezský kraj
Předmět CPV
  • Ochranné a bezpečnostní oděvy
Datum ukončení příjmu nabídek 08.03.2023 09:00:00
URL detailu veřejné zakázky https://msk.proebiz.com/vstup/aukce_seznam.php
Jedná se o veřejnou zakázku dělenou na části Ne
Jedná se o rámcovou dohodu Ne
Jedná se o zavedení DNS Ne
Dotovaná zakázka Ne

Informace o zadavateli

Název Správa silnic Moravskoslezského kraje, příspěvková organizace
IČO 00095711
Adresa
Úprkova 795/1
70223 Ostrava
Identifikátor profilu zadavatele ve VVZ 60054036

Nahoru