Portál pro vhodné uveřejnění používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto Portálu s tím souhlasíte. Další informace

Váš prohlížeč byl detekován jako unknown . Pro bezchybnou funkčnost tohoto Portálu je vyžadován některý z následujících prohlížečů:

Dodávka nábytku pro Klub Kamarád

Výpis systémových zpráv

Datum uveřejnění 23.06.2015  
Datum zahájení zadávacího řízení 23.06.2015
Označení verze Aktuální  (09.12.2015 10:09:31)
Systémové číslo P15V00003735
Stav ukončeno plnění smlouvy na základě veřejné zakázky (Ukončeno plnění)
Veřejné zakázky

Registrace DODAVATELE Registrovat se

Registrujte se ZDARMA v Centrální databázi dodavatelů pro informace o dalších veřejných zakázkách včetně těch, které nenajdete ve Věstníku VZ.


Informace o veřejné zakázce

Název zakázky Dodávka nábytku pro Klub Kamarád
Druh Dodávky
Popis Předmětem veřejné zakázky je dodávka vnitřního vybavení, nábytku pro potřeby Klubu Kamarád (Francouzská 1181, Kopřivnice) – křesla omyvatelná, obslužný pult na míru, pohovky omyvatelné, skříň knihovní na míru, skříň na šanony, skříně policové, stoly kancelářské, stolek konferenční, stoly PC na míru, stoly pracovní (jednací) variabilní na míru, židle barové, židle jednací, židle kancelářská.
Podrobná specifikace poptávaného nábytku je předmětem přílohy č. 1, položkového rozpočtu (příloha 4) a technického popisu položek k Příloze č. 1 (příloha č. 5) oznámení.
Pokud jsou ve specifikaci předmětu plnění obsaženy požadavky nebo odkazy na jednotlivá obchodní jména, zvláštní označení podniku, zvláštní označení výrobků, výkonů nebo obchodních materiálů, která platí pro určitý podnik nebo organizační jednotku za příznačné, popř. patenty a užitné vzory, jsou uvedeny pouze pro upřesnění a přiblížení technických parametrů a zadavatel umožňuje použití i kvalitativně a technicky obdobného řešení.
Předmět zakázky zahrnuje pořízení (výrobu) nábytku, jeho dopravu a montáž na zadavatelem určeném místě a zajištění garanční služby po celou dobu trvání garance v místě plnění. Celková cena musí obsahovat veškeré související náklady s výše uvedenými úkony.
Předmět zakázky bude proveden v parametrech definovaných v příloze č. 1 a kvalitě a v souladu s příslušnými normami a předpisy, tzn. české technické normy, evropské normy, evropská technická schválení, technické specifikace zveřejněné v úředním věstníku Evropské unie.
Dodaný nábytek musí splňovat všechny bezpečnostní zásady, především z hlediska nezávadnosti materiálů, bezpečných otevíracích a zavíracích prvků, netoxických materiálů a použitých barev, materiálů splňující hygienická pravidla. Dále musí nábytek splňovat funkční a estetické požadavky, design, styl a barevné provedení nábytku.
Zadavatel nepřipouští nabídku použitého zboží.
Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
Pořízení předmětu veřejné zakázky je spolufinancováno ze zdrojů EU, prostřednictvím Regionálního operačního programu regionu soudržnosti Moravskoslezsko 2007-2013.
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH 216 358,00 Kč
Režim
Druh ZŘ Veřejná zakázka malého rozsahu
Hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce Ne
Odpovědné zadávání Ne
Výsledek Uzavření jednorázové smlouvy
Hlavní místo plnění Moravskoslezský kraj
Předmět CPV
  • Nábytek
  • Sedadla, židle a související výrobky a jejich díly
  • Stoly, skříně, psací stoly a knihovny
  • Kancelářský nábytek
  • Počítačové stoly
Datum ukončení příjmu nabídek 13.07.2015 10:00:00
URL detailu veřejné zakázky neuvedeno
Smlouva Dodávka nábytku pro Klub Kamarád
Jedná se o veřejnou zakázku dělenou na části Ne
Jedná se o rámcovou dohodu Ne
Jedná se o zavedení DNS Ne
Dotovaná zakázka neuvedeno

Informace o zadavateli

Název Město Kopřivnice
IČO 00298077
Adresa
Štefánikova 1163/12
74221 Kopřivnice
Identifikátor profilu zadavatele ve VVZ 213955

Nahoru