Portál pro vhodné uveřejnění používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto Portálu s tím souhlasíte. Další informace

Váš prohlížeč byl detekován jako unknown . Pro bezchybnou funkčnost tohoto Portálu je vyžadován některý z následujících prohlížečů:

Další profesní a digitální (IT) vzdělávání členských subjektů

Výpis systémových zpráv

Datum uveřejnění 13.06.2024  
Datum zahájení zadávacího řízení 13.06.2024
Označení verze Aktuální  (24.09.2024 14:08:40)
Systémové číslo P24V00004744
Stav zakázka byla zadána (Plnění smlouvy)
Veřejné zakázky

Registrace DODAVATELE Registrovat se

Registrujte se ZDARMA v Centrální databázi dodavatelů pro informace o dalších veřejných zakázkách včetně těch, které nenajdete ve Věstníku VZ.


Informace o veřejné zakázce

Název zakázky Další profesní a digitální (IT) vzdělávání členských subjektů
Druh Služby
Popis Předmět veřejné zakázky je dělen na dvě (2) dílčí plnění:
A) Další profesní vzdělávání zaměstnanců členů (040 OPZ+) (dále jen „Část A)“)
Předmětem Části A) je zajištění poskytnutí služeb ze strany v řízení vybraného účastníka spočívajících v zajištění dalšího profesního školení (vyjma digitálního (IT) a dalšího nepodporovaného vzdělávání dle výzvy 040 OPZ+) zaměstnanců členských subjektů AOAČR, KPŠV a SPČR dle orientační specifikace uvedené v části D. této zadávací dokumentace a tím zajištění realizace výše specifikovaných Vzdělávacích projektů v souladu s jejich podmínkami, přičemž služby budou zahrnovat zejména:

- řízení a koordinace zapojení účastníků do vzdělávacích aktivit v souladu s podmínkami dotačního programu;
- příprava veškeré dokumentace související s realizací vzdělávacích kurzů a zapojením jednotlivých účastníků do vzdělávání;
- příprava, provedení a vyhodnocení vzdělávacích kurzů;
- příprava a distribuce materiálů pro účastníky;
- zajištění prezenční listiny s podpisy účastníků a lektora z každého kurzu;
- poskytnutí dokumentace k obsahu vzdělávacího kurzu ke každému kurzu;
- zajištění monitorovacích listů od každého zapojeného účastníka;
- vydání tištěného potvrzení o absolvování kurzu pro každého úspěšného účastníka dle pravidel OPZ+ a Objednateli kopie těchto potvrzení v elektronické podobě;
- zajištění audionahrávky a výstupu ze softwarového nástroje v případě online kurzů
- veškeré náklady realizačního a lektorského týmu, školicí technika, výukové materiály a pomůcky atd.;
- zajištění technického zařízení a vybavení pro realizaci kurzů dle charakteru výuky;
- naplňování pravidel publicity daného dotačního programu (OPZ+) v rozsahu povinností vyplývajících z realizace zakázky;
- náklady na zajištění školicí místnosti a drobného občerstvení účastníků z členských subjektů Objednatele v případě jejich zapojení do otevřených veřejně pořádaných kurzů Dodavatele;
- činnosti, které jsou s řádným provedením a ukončením školení dle této Smlouvy nutně spojeny a vyplývají ze standardní praxe realizace vzdělávacích služeb obdobného charakteru.

Maximální objem osobohodin školení v rámci této části zakázky je následující:

- 38.252 osobohodin pro SPČR;
- 38.252 osobohodin pro AOAČR;
- 38.250 osobohodin pro KPŠV.

Skutečný objem poskytovaných Služeb bude dán skutečnými potřebami Společných zadavatelů. Společní zadavatelé nejsou povinni odebrat Služby v celkovém předpokládaném rozsahu osobohodin a dodavatel je povinen přizpůsobit se aktuální poptávce ze strany Společných zadavatelů. Odebrané osobohodiny však nepřesáhnou zde stanovený maximální objem.

B) Digitální (IT) vzdělávání zaměstnanců členů (101 NPO) (dále jen „Část B)“)
Předmětem Části B) je zajištění poskytnutí služeb ze strany v řízení vybraného účastníka spočívajících v zajištění dalšího profesního digitálního (IT ) školení zaměstnanců členských subjektů Společných zadavatelů dle orientační specifikace uvedené v části D. této zadávací dokumentace a tím zajištění realizace výše specifikovaných Digitálních projektů v souladu s jejich podmínkami, přičemž služby budou zahrnovat zejména:

- řízení a koordinace zapojení účastníků do vzdělávacích aktivit v souladu s podmínkami dotačního programu;
- příprava veškeré dokumentace související s realizací vzdělávacích kurzů a zapojením jednotlivých účastníků do vzdělávání;
- příprava, provedení a vyhodnocení vzdělávacích kurzů;
- příprava a distribuce materiálů pro účastníky;
- zajištění prezenční listiny s podpisy účastníků a lektora z každého kurzu;
- poskytnutí dokumentace k obsahu vzdělávacího kurzu ke každému kurzu;
- vydání tištěného potvrzení o absolvování každého kurzu pro každého úspěšného účastníka dle pravidel NPO a Objednateli kopie těchto potvrzení v elektronické podobě;
- zajištění audionahrávky a výstupu ze softwarového nástroje v případě online kurzů
- veškeré náklady realizačního a lektorského týmu, školicí technika, výukové materiály a pomůcky atd.;
- zajištění počítačů podle potřeb účastníků a dalšího technického zařízení a vybavení pro realizaci kurzů dle charakteru výuky;
- naplňování pravidel publicity daného dotačního programu (NPO) v rozsahu povinností vyplývajících z realizace zakázky;
- náklady na zajištění školicí místnosti a drobného občerstvení účastníků z členských subjektů Objednatele v případě jejich zapojení do otevřených veřejně pořádaných kurzů Dodavatele;
- činnosti, které jsou s řádným provedením a ukončením školení dle této Smlouvy nutně spojeny a vyplývají ze standardní praxe realizace vzdělávacích služeb obdobného charakteru.

Maximální objem osobohodin školení v rámci této části zakázky je následující:
- 10.800 osobohodin pro SPČR;
- 10.800 osobohodin pro AOAČR;
- 10.800 osobohodin pro KPŠV;
- 10.800 osobohodin pro KPMS.
Skutečný objem poskytovaných Služeb bude dán skutečnými potřebami Společných zadavatelů. Společní zadavatelé nejsou povinni odebrat Služby v celkovém předpokládaném rozsahu osobohodin a dodavatel je povinen přizpůsobit se aktuální poptávce ze strany Společných zadavatelů. Odebrané osobohodiny však nepřesáhnou zde stanovený maximální objem.

Plánovány jsou kurzy uzavřené (pořádané pouze pro účastníky z jedné členské organizace Objednatele), uzavřené sdílené (pořádané pouze pro účastníky z více členských organizací Objednatele) a případně i otevřené (zapojení účastníka či účastníků z jedné či více členských organizací Objednatele na kurzu Dodavatele pořádaném pro veřejnost).

Společní zadavatelé upozorňují, že seznam témat je předběžný a orientační a vyhrazují si právo na změnu témat (nejsou povinni odškolit všechna uvedená témata a současně mohou výčet rozšířit o stejná či obdobná témata na základě potřeb jednotlivých Společných zadavatelů a jejich členských firem kdykoliv v průběhu realizace zakázky).
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH nezveřejněna
Režim Nadlimitní
Druh ZŘ Otevřené řízení
Hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce Ne
Odpovědné zadávání Ne
Výsledek Uzavření jednorázové smlouvy
Evidenční číslo VZ ve Věstníku Z2024-026822
Hlavní místo plnění ČESKÁ REPUBLIKA
Předmět CPV
  • Školení zaměstnanců
Datum ukončení příjmu nabídek 15.07.2024 09:00:00
URL detailu veřejné zakázky neuvedeno
Jedná se o veřejnou zakázku dělenou na části Ano
Jedná se o rámcovou dohodu Ne
Jedná se o zavedení DNS Ne
Dotovaná zakázka Ano
Identifikátor dotačního projektu CZ.03.01.03/00/22_040/0002136; CZ.03.01.03/00/22_040/0002137; CZ.03.01.03/00/22_040/0002141; CZ.31.6.0/0.0/0.0/23_101/0008477; CZ.31.6.0/0.0/0.0/23_101/0008473; CZ.31.6.0/0.0/0.0/23_101/0008476; CZ.31.6.0/0.0/0.0/23_101/0008475

Informace o zadavateli

Název Svaz personalistů České republiky, z. s.
IČO 07109971
Adresa
náměstí 14. října 1307/2
15000 Praha
Identifikátor profilu zadavatele ve VVZ neuvedeno

Nahoru