Výpis systémových zpráv
Datum uveřejnění | 20.12.2022 | |
---|---|---|
Označení verze | Aktuální (03.02.2023 10:40:25) | |
Systémové číslo | P22V00008831 | |
Stav | zakázka neukončena (Aktuální zadávací řízení) |

Informace o veřejné zakázce
Název zakázky | Dálkový odečet dopravního značení pro autonomní vozidla pomocí technologie RFID |
---|---|
Druh | Služby |
Popis | Předmětem plnění zakázky je poskytování služeb v oblasti výzkumu a vývoje a poradenských služeb. Zakázka je rozdělena na 4 části. Zadavatel stanovuje, že každý účastník má právo přihlásit se na všechny části zakázky, případně na kteroukoli z částí zakázky samostatně. Zadavatel tedy umožňuje dílčí plnění. Podmínky stanovené v této zadávací dokumentaci se vztahují pro všechny části zakázky, pokud není výslovně stanoveno jinak. Cílem zakázky je zajištění odborných činností, kterými zadavatel nedisponuje, ale jsou klíčové pro úspěšné dokončení projektu a především pro úspěšné nasazení a zacílení produktu na trh. Zakázka je rozdělena na čtyři dílčí celky. I. část - Monitoring vozidla Cílem služby je zajištění monitoringu funkčního systému nasazeného v testovacím vozidle. Na testování je vypracována metodika akceptačních testů a jednotlivé testovací polygony. Poptávaná služba zajišťuje jednak vizuální monitoring a záznam jednotlivých akceptačních testů, ale hlavně zajišťuje propojení získaných metadat z Modulu infrastruktury přenášeného do Modulu palubní vestavby. Veškeré události jsou potom musí být v systému auditovány pro vytváření dílčích reportů. Předpokládáme ze Dodavatel v nabízené službě bude mít zahrnut i pronájem HW vybavení pro zajištění video záznamu a sběru metadat. Podrobný popis předmětu plnění a technických podmínek je obsažen v podrobné technické specifikaci, která tvoří nedílnou součást této zadávací dokumentace jako její Příloha č. 1. Předpokládaná náročnost této části je 40 MD (člověkodní). II. část – Studie adaptace a komercionalizace HW řešení Předmětem této části zakázky je služba spočívající v provedení studie zaměřené na podnikatelský záměr využití HW řešení, včetně doporučení následujícího postupu. V současnosti existuje celá řada C-ITS technologií, které se ovšem oproti navrhovanému řešení výrazně liší, a to jak na úrovni technického řešení, tak především na technologii výměny informací a cenové dostupnosti. Služba tedy musí zahrnovat hloubkovou analýzu použitých HW komponent a jejich FW s důrazem na možný konflikt s existujícím konkurenčním řešením a doporučení dalšího postupu. Toto se týká také studie použitých frekvenčních pásem a jejich vazbu na Plán využití radiového spektra a Zákona o elektronických komunikacích daných zemí. Dále musí studie zahrnovat návrh postupu komercionalizace s definicí priorit jednotlivých vertikál a segmentů trhu včetně podnikatelských záměrů. Podrobný popis předmětu plnění a technických podmínek je obsažen v podrobné technické specifikaci, která tvoří nedílnou součást této zadávací dokumentace jako její Příloha č. 1. Předpokládaná náročnost této části je 30 MD (člověkodní). III. část – Analýza zahraničních trhů Předmětem této části zakázky je služba spočívající v provedení studie zaměřená na soulad výstupů projektu se zahraničními cílovými trhy. Jako součást studie je požadována i analýza legislativy jednotlivých zemí z pohledu zavádění povinných systému pro zvýšení bezpečnosti v dopravě a přípravu podmínek pro implementaci technologií autonomního řízení. Podrobný popis předmětu plnění a technických podmínek je obsažen v podrobné technické specifikaci, která tvoří nedílnou součást této zadávací dokumentace jako její Příloha č. 1. Předpokládaná náročnost této části je 15 MD (člověkodní). IV. část – Testování SW/HW řešení Předmětem této části zakázky je služba spočívající v zajištění funkčního testování a zjišťování míry úspěšnosti navrhovaného řešení dálkového odečtu. Jedná se o službu externího testování vyvinutého hardwarového a softwarového vybavení včetně hloubkového penetračního testu kyberbezpečnosti výsledného HW a SW produktu. Předpokladem je každodenní komunikace poskytovatele služby s vývojovým týmem a poskytování zpětné vazby, připomínek a chybových logů systému. Účelem první fáze testování je napomoci vývojovému týmu uvést prototyp do stavu, kdy bude připraven k testům v reálných podmínkách. Druhá fáze testování zahrnuje testování v terénu a reálné dopravě s využitím vlastního vozidla. Účelem druhé fáze testování je poskytovat vývojovému týmu informace o úspěšnosti čtení dopravních značek a o dalších faktorech, jako je přesnost určení směru vozidla. Výsledkem druhé fáze testování je vypracování laboratorní zprávy, která bude zahrnovat statistické vyhodnocení úspěšnosti čtení a celkové činnosti systému. Podrobný popis předmětu plnění a technických podmínek je obsažen v podrobné technické specifikaci, která tvoří nedílnou součást této zadávací dokumentace jako její Příloha č. 1. Předpokládaná náročnost této části je 30 MD (člověkodní). |
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH | 1 250 000,00 Kč |
Režim | |
Druh ZŘ | Jiné |
Hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce | Ne |
Odpovědné zadávání | Ne |
Výsledek | Uzavření jednorázové smlouvy |
Hlavní místo plnění | ČESKÁ REPUBLIKA |
Předmět CPV |
|
Datum ukončení příjmu nabídek | 05.01.2023 12:00:00 |
URL detailu veřejné zakázky | neuvedeno |
Jedná se o veřejnou zakázku dělenou na části | Ano |
Jedná se o rámcovou dohodu | Ne |
Jedná se o zavedení DNS | Ne |
Dotovaná zakázka | Ano |
Informace o zadavateli
Název | SCANLOCK CZ, spol. s r.o. |
---|---|
IČO | 03233341 |
Adresa |
Březinova 1608/42
61600 Brno
|
Identifikátor profilu zadavatele ve VVZ | Z2022-007093 |