Portál pro vhodné uveřejnění používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto Portálu s tím souhlasíte. Další informace

Váš prohlížeč byl detekován jako unknown . Pro bezchybnou funkčnost tohoto Portálu je vyžadován některý z následujících prohlížečů:

Automatizace příjmu a skladu materiálu – el. součástek

Výpis systémových zpráv

Datum uveřejnění 10.06.2022  
Označení verze Aktuální  (29.06.2022 14:37:41)
Systémové číslo P22V00004394
Stav zakázka neukončena (Aktuální zadávací řízení)
Veřejné zakázky

Registrace DODAVATELE Registrovat se

Registrujte se ZDARMA v Centrální databázi dodavatelů pro informace o dalších veřejných zakázkách včetně těch, které nenajdete ve Věstníku VZ.


Informace o veřejné zakázce

Název zakázky Automatizace příjmu a skladu materiálu – el. součástek
Druh Dodávky
Popis Předmětem zakázky je dodávka vybavení pro robotizaci/automatizaci příjmu, skladování a výdaje materiálu – součástek pro elektrotechnickou výrobu.

Zakázka je rozdělena na 3 části:
A. RTG počítačka SMT/THT komponent
Rentgenová automatická počítačka SMT/THT komponent pro elektrotechnickou výrobu propojená s ERP pro automatizované přepočítávání dodaných součástek (komponent) před jejich zaskladněním.

B. Scanner a štítkovač materiálu
Skener pro automatický příjem materiálu pro elektrotechnickou výrobu s automatickým rozpoznáváním dodavatele a materiálu s následným označením materiálu 2D štítkem.

C. Robotizovaný sklad materiálu
Automatická skladovací skříň / skříně materiálu pro SMT s propojením s ERP QAD. V rámci tohoto propojení budou probíhat automatické skladové přesuny. Skladovací skříně budou obsahovat automatizovaný skladový systém na principu náhodného přístup. Dojde tak k zavedení plně automatizovaného systému skladování použitím automatických skladovacích skříní se systémem správy skladu.
Požadovaná kapacita min 1.600 ks 7“ kol o šíři pásky 8 mm. Účastník navrhne počet kusů skladovacích skříní dle požadované kapacity a parametrů nabízené skříně.

Součástí dodávky je instalace, nastavení a zprovoznění dodaného vybavení.

Zadavatel umožňuje dílčí plnění zakázky. Nabídku může účastník předložit samostatně za jednu část nebo za více částí zakázky. Části zakázky není možné dále dělit, nabídku je nutné předložit za celou část zakázky.
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH nezveřejněna
Režim
Druh ZŘ Jiné
Hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce Ne
Odpovědné zadávání Ne
Výsledek Uzavření jednorázové smlouvy
Hlavní místo plnění ČESKÁ REPUBLIKA
Předmět CPV
  • Kancelářské a počítací stroje, zařízení a potřeby mimo nábytek a balíky programů
  • Elektronická, elektromechanická a elektrotechnická zařízení
  • Průmyslové stroje
Datum ukončení příjmu nabídek 27.06.2022 09:00:00
URL detailu veřejné zakázky neuvedeno
Jedná se o veřejnou zakázku dělenou na části Ano
Jedná se o rámcovou dohodu Ne
Jedná se o zavedení DNS Ne
Dotovaná zakázka neuvedeno

Informace o zadavateli

Název TSE spol. s r.o.
IČO 15771946
Adresa
Mánesova 390
37001 České Budějovice
Identifikátor profilu zadavatele ve VVZ 477958

Nahoru