Výpis systémových zpráv
Připravili jsme pro Vás celou řadu rozšíření, která reagují nejen na požadavky klientů, ale i na připravovanou legislativu, která začne platit na podzim.
Hlavní změnou na PVU je implementace základních zadávacích postupů, které umožní tisícům zadavatelů plně elektronizovat zadávací řízení v souladu s novým zákonem o veřejných zakázkách. Stávající funkcionalita Profilu zadavatele byla samozřejmě zachována.
Přehled novinek pro zadavatele:
1. Plně elektronické zpracování veřejných zakázek
PVU nyní umí realizovat elektronicky celý proces zadávání veřejných zakázek. V aktuálně nasazené verzi jsou podporovány následující typy zadávacích řízení:
-
zakázka malého rozsahu,
-
otevřené řízení,
-
zjednodušené podlimitní řízení,
-
Jednací řízení bez uveřejnění.
Obrázek: Možnost nastavení procesního zadávacího postupu
Obrázek: V případě VZMR je možné zvolit stav, od něhož bude VZ uveřejněna na profilu (lze tak realizovat např. uzavřenou výzvu s uveřejněním až od stavu Plnění)
2. Elektronická komunikace
Zadavatelé mohou komunikovat s dodavateli plně elektronicky. Zadavatelé mohou elektronicky vyřizovat agendu žádostí o dodatečné informace, přijímat nabídky, případně jinak elektronicky komunikovat v souladu se zákonem s uchazeči. Toto rozšíření je rovněž připraveno tak, aby naplňovalo požadavky nového zákona o veřejných zakázkách.
Obrázek: Nový seznam přijatých a odeslaných zpráv v rámci procesních zadávacích postupů
Obrázek: Možnosti nastavení elektronické komunikace v rámci procesního zadávacího postupu
3. Příjem elektronických nabídek
Díky implementaci šifrování můžete nyní v PVU přijímat nabídky pro všechny implementované zadávací postupy.
4. Zakázky dělené na části
PVU nyní plně podporuje zakázky dělené na části, a to jak při uveřejňování na profilu zadavatele, tak i procesní části. U implementovaných zadávacích postupů je tedy možné soutěžit i zakázky dělené na části.
Obrázek: VZ rozdělená na části - karta Části zakázky
Ostatní novinky:
- Zlepšili jsme grafickou úpravu PVU, sjednotili ikony i vzhled některých obrazovek.
- Zlepšili jsme tabulkové výpisy, kde jsme přidali řazení.
- Zjednodušili jsme evidenci zakázek při migraci z jiného profilu.
- Vylepšili jsme registr smluv a přidali nápovědu.
- Rozdělili jsme detail zakázky do jednotlivých karet (Základní informace, Dokumenty, Uchazeči/Části a uchazeči, Revize=Verze)
Přejeme Vám příjemnou práci s novým Portálem.