Výpis systémových zpráv

Nová verze Portálu Dodavatele

V listopadu loňského roku jsme představili nový Portál Dodavatele, který agreguje všechny veřejné zakázky na jednom místě, umožňuje jejich vyhledávání a upozorňování na ty vhodné.

 

Od té doby pracujeme na dalším vývoji tohoto portálu, aby pro vás byl uživatelsky co nejpřívětivější. Nyní jsme nasadili novou verzi, která přináší mnoho vylepšení. Pojďme se na ni podrobně podívat.

Velmi praktickou novinkou této verze Portálu Dodavatele je ještě propracovanější vyhledávání. Uživatelé se mohou v katalogu zakázek přepnout ze základního na pokročilé, které nabízí širokou škálu parametrů pro nalezení té pravé zakázky, včetně nově přepracovaných CPV kódů. Dalším vylepšením je také možnost použít pro vyhledávání již vytvořené filtry – kritéria zakázky tak lze vyplnit jedním kliknutím a ušetřit si spoustu času.

 

PoDO1 aktualita

 

Uživatelé jistě ocení i praktické řazení výsledků. Vyhledané zakázky si mohou seřadit tak, jak jim to nejvíce vyhovuje – dle data zahájení, názvu zakázky či zadavatele.

 

PoDO2 aktualita

 

Novou verzi Portálu Dodavatele provází také drobné vizuální změny. Na homepage si můžete všimnout např. upravených statistik, které mapují trh s veřejným zadáváním v České republice.

Mezi další vylepšení PoDo patří také zvýšená stabilita celého systému. Zapracovalo se na lepším fungování platební brány a do profilu přihlášeného uživatele byla přidána historie předplatného, která nabízí praktický přehled zakoupených služeb.

Přihlášení dodavatelé nyní mohou posílat podněty přímo ze svého profilu na Portálu Dodavatele. Tam přibyl nový formulář zpětné vazby, který umožní snadno a rychle odeslat jakékoliv připomínky k fungování portálu, a to bez dalšího vyplňování kontaktních či jiných údajů. Kopii zpětné vazby si lze zaslat také na vlastní e-mail.

Budeme rádi, když nový formulář využijete a pomůžete nám tím ještě více zkvalitnit služby a fungování Portálu Dodavatele.

 

PoDO3 aktualita