Portál pro vhodné uveřejnění používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto Portálu s tím souhlasíte. Další informace

Váš prohlížeč byl detekován jako unknown . Pro bezchybnou funkčnost tohoto Portálu je vyžadován některý z následujících prohlížečů:

Hledání a oslovování prověřených dodavatelů - využijte dohazovače

Výpis systémových zpráv

Dohazovač - služba hledání a oslovování prověřených dodavatelů

Proč využívat Dohazovače - službu hledání a oslovování prověřených dodavatelů?

 „Služba Dohazovače rozšiřuje běžný postup uveřejňování veřejných zakázek, který funguje spíše jako vývěska, o aktivní komunikaci mezi zadavatelem a potencionálními účastníky veřejné soutěže. Z této doplňkové komunikace ve fázi uveřejňování profituje jak zadavatel, tak dodavatel.“ 

 

Unikátní služba pro zadavatele,

kteří potřebují nejen kvalitně uveřejňovat, ale i cíleně oslovovat správné a doporučované dodavatele do svých zakázek, a získat tak lepší plnění. Šetříme váš čas při prověřování dodavatelů.

Unikátní služba pro dodavatele,

kteří nejen hledají zakázky, ale chtějí zlepšit i své šance na cílené oslovení zadavatelem. Staňte se ověřeným dodavatelem, a ukažte zadavatelům, že se nemusí bát vás oslovit pro podání nabídky.

 

 

Hledejte správné dodavatele

Vyhledáte dodavatele dle jimi poskytnutých údajů, jako je CPV kategorie, seznam klíčových slov a popis. Tyto informace charakterizují dodavatelovo zaměření a preferované předměty plnění.

 

Oslovíte dodavatele, který na to čeká

Získáte přístup k vhodným dodavatelům, kteří mají zájem o veřejnou soutěž, a které můžete ihned oslovit k podání nabídky.

 

Oslovíte kvalitního dodavatele

Ověříte si kvalitu dodavatele, kterého chcete oslovit nebo který se uchází o vaši zakázku. Můžete si zobrazit jeho realizované zakázky a prohlédnout seznam referencí od ostatních zadavatelů.

 

Nedostatek rozumných nabídek je minulostí

Zvýšíte své šance získat kompetentní nabídku od ověřeného dodavatele i pro méně časté komodity a služby.

 

Ušetříte spoustu času

Ruční vyhledávání, porovnávání a hodnocení dodavatelů včetně získání správných kontaktů je úmorná činnost, náš systém celý proces výrazně urychluje a vy se můžete soustředit jen na podstatné věci.

 

Pro zadavatele bude lehké vás najít – řekněte všem, co umíte

Podpořte svou lepší vyhledavatelnost zadavateli. Díky správnému nastavení CPV kategorií a klíčových slov, které charakterizují vaše zaměření a preferované předměty plnění, budete oslovováni v oblasti, kde jste nejlepší.

 

Být pozván je lepší než přijít jen tak...

Získáte přístup k novým obchodním příležitostem. Budete cíleně oslovováni zadavateli s relevantními poptávkami, a jen vyhodnocujete, které soutěže se budete účastnit.

 

Nespoléhejte na to, že všechny obchody najdete sami

Doplňte své hledání nových obchodů o jednoduchou, ale velmi efektivní metodu – „Nechte se najít ...“ Věnujte malé úsilí k popisu toho, co dodáváte, a získejte dlouhodobý efekt lepší vyhledavatelnosti.

 

Dozvíte se to, co teď možná jen tušíte

Zjistíte, kolikrát jste byli vyhledáni zadavateli a kolikrát vás cíleně oslovili. Můžete pak lépe přizpůsobit jednotlivé kategorie a klíčová slova, přes která vás zadavatelé hledají. Skvělá funkce zpětné vazby, která pomůže vašemu marketingu.

 

Ukažte zadavatelům co jste dodali a jak jste dobří

Získejte možnost se nechat doporučovat skrze realizované dodávky od zadavatelů. Důkaz je nejlepší marketing, sami zadavatelé vás budou označovat jako své dodavatele, a tím tak dále podporovat vaši lepší vyhledavatelnost a šanci na další oslovení.


Podívejte se, jak služba Dohazovače funguje


Dodavatelé – řekněte všem, co umíte

Dodavatelé si na svém profilu doplní „Rozšířené kontaktní informace organizace“.

  • Vyberou si z CPV číselníku kategorie, které nejlépe charakterizují jejich předmět činnosti.
  • Doplní „Popis oboru činností společnosti“, kde krátce popíší, čím se jejich společnost zabývá.
  • Pečlivě zvolí klíčová slova popisující co chce a umí dodávat.
  • Všechny tyto informace dále pomohou zadavatelům k jejich vyhledání.

 img-dohazovac-2


Zadavatelé, hledejte dodavatele dle jeho popisu

Zadavatelé mohou hledat dodavatele pro oslovení do veřejné soutěže dle:

  • CPV kategorií, kde čím obecnější kategorii vyhledávání zadavatel zvolí, tím více dodavatelů nalezne. Naopak čím detailnější kategorii zvolí, tím nalezne specializovanější dodavatele.
  • Klíčových slov a Popisu oboru činností společnosti, které charakterizují požadovaný předmět dodávky nebo služby.
  • Mohou vybírat jen z ověřených dodavatelů, a tím očistit výsledky od nekategorizovaných dodavatelů.

img-dohazovac-3


Zadavatelé, hledejte dodavatele dle jím realizovaných zakázek

Zadavatelé dále mohou hledat dodavatele pro oslovení do veřejné soutěže dle jím již realizovaných zakázek:

  • Názvu a popisu již dodávané veřejné zakázky
  • CPV kategorie již dodávané veřejné zakázky

img-dohazovac-4


Zadavatelé, oslovte nalezené dodavatele
  • Zadavatelé si z nalezených dodavatelů vyberou ty, které považují za vhodné k oslovení.
  • Případně doplní další dodavatele, které také chtějí přímo oslovit.
  • Všechny vybrané dodavatele pak osloví do vybrané veřejné zakázky.
  • V budoucnu pak může kdykoli oslovit do stejné zakázky další dodavatele podle potřeby.

img-dohazovac-5


Vážený Dodavateli, byl jste osloven

Systém automaticky odešle vybraným dodavatelům informaci, že jsou osloveni Zadavatelem, a že mají zvážit podání nabídky do veřejné soutěže.

Dodavatel dále po přihlášení získá informaci:

  • Kdo a proč jej oslovuje
  • Přesné zadání veřejné zakázky
  • Způsob podání nabídky

Osloveni dodavatele


Spokojení zadavatelé rádi doplňují reference

Vítězného dodavatele pak v souladu se zákonem označí zadavatel jako dodavatele veřejné zakázky.

Upřesní cenu plnění i seznam uchazečů, kteří se veřejné soutěže účastnili.

img-dohazovac-6


Dodavatel získal další reference

Po úspěšně zrealizované veřejné zakázce dodavateli přibude další reference do jejich profilu. 

Tím dodavatel získá další realizační referenci a opět zvýší svou šanci na další oslovení jinými zadavateli. Navíc mají dodavatelé vždy přehled o tom, kolikrát byli vyhledáváni a kým jsou oslovováni, mohou tak upravovat svůj profil pro optimalizaci vyhledávání.

img-dohazovac-7