Výpis systémových zpráv
Proč využívat Dohazovače - službu hledání a oslovování prověřených dodavatelů?
„Služba Dohazovače rozšiřuje běžný postup uveřejňování veřejných zakázek, který funguje spíše jako vývěska, o aktivní komunikaci mezi zadavatelem a potencionálními účastníky veřejné soutěže. Z této doplňkové komunikace ve fázi uveřejňování profituje jak zadavatel, tak dodavatel.“
Unikátní služba pro zadavatele,
kteří potřebují nejen kvalitně uveřejňovat, ale i cíleně oslovovat správné a doporučované dodavatele do svých zakázek, a získat tak lepší plnění. Šetříme váš čas při prověřování dodavatelů.
Unikátní služba pro dodavatele,
kteří nejen hledají zakázky, ale chtějí zlepšit i své šance na cílené oslovení zadavatelem. Staňte se ověřeným dodavatelem, a ukažte zadavatelům, že se nemusí bát vás oslovit pro podání nabídky.
Hledejte správné dodavatele
Vyhledáte dodavatele dle jimi poskytnutých údajů, jako je CPV kategorie, seznam klíčových slov a popis. Tyto informace charakterizují dodavatelovo zaměření a preferované předměty plnění.
Oslovíte dodavatele, který na to čeká
Získáte přístup k vhodným dodavatelům, kteří mají zájem o veřejnou soutěž, a které můžete ihned oslovit k podání nabídky.
Oslovíte kvalitního dodavatele
Ověříte si kvalitu dodavatele, kterého chcete oslovit nebo který se uchází o vaši zakázku. Můžete si zobrazit jeho realizované zakázky a prohlédnout seznam referencí od ostatních zadavatelů.
Nedostatek rozumných nabídek je minulostí
Zvýšíte své šance získat kompetentní nabídku od ověřeného dodavatele i pro méně časté komodity a služby.
Ušetříte spoustu času
Ruční vyhledávání, porovnávání a hodnocení dodavatelů včetně získání správných kontaktů je úmorná činnost, náš systém celý proces výrazně urychluje a vy se můžete soustředit jen na podstatné věci.
Pro zadavatele bude lehké vás najít – řekněte všem, co umíte
Podpořte svou lepší vyhledavatelnost zadavateli. Díky správnému nastavení CPV kategorií a klíčových slov, které charakterizují vaše zaměření a preferované předměty plnění, budete oslovováni v oblasti, kde jste nejlepší.
Být pozván je lepší než přijít jen tak...
Získáte přístup k novým obchodním příležitostem. Budete cíleně oslovováni zadavateli s relevantními poptávkami, a jen vyhodnocujete, které soutěže se budete účastnit.
Nespoléhejte na to, že všechny obchody najdete sami
Doplňte své hledání nových obchodů o jednoduchou, ale velmi efektivní metodu – „Nechte se najít ...“ Věnujte malé úsilí k popisu toho, co dodáváte, a získejte dlouhodobý efekt lepší vyhledavatelnosti.
Dozvíte se to, co teď možná jen tušíte
Zjistíte, kolikrát jste byli vyhledáni zadavateli a kolikrát vás cíleně oslovili. Můžete pak lépe přizpůsobit jednotlivé kategorie a klíčová slova, přes která vás zadavatelé hledají. Skvělá funkce zpětné vazby, která pomůže vašemu marketingu.
Ukažte zadavatelům co jste dodali a jak jste dobří
Získejte možnost se nechat doporučovat skrze realizované dodávky od zadavatelů. Důkaz je nejlepší marketing, sami zadavatelé vás budou označovat jako své dodavatele, a tím tak dále podporovat vaši lepší vyhledavatelnost a šanci na další oslovení.
Podívejte se, jak služba Dohazovače funguje
Dodavatelé – řekněte všem, co umíte
Dodavatelé si na svém profilu doplní „Rozšířené kontaktní informace organizace“.
- Vyberou si z CPV číselníku kategorie, které nejlépe charakterizují jejich předmět činnosti.
- Doplní „Popis oboru činností společnosti“, kde krátce popíší, čím se jejich společnost zabývá.
- Pečlivě zvolí klíčová slova popisující co chce a umí dodávat.
- Všechny tyto informace dále pomohou zadavatelům k jejich vyhledání.
Zadavatelé, hledejte dodavatele dle jeho popisu
Zadavatelé mohou hledat dodavatele pro oslovení do veřejné soutěže dle:
- CPV kategorií, kde čím obecnější kategorii vyhledávání zadavatel zvolí, tím více dodavatelů nalezne. Naopak čím detailnější kategorii zvolí, tím nalezne specializovanější dodavatele.
- Klíčových slov a Popisu oboru činností společnosti, které charakterizují požadovaný předmět dodávky nebo služby.
- Mohou vybírat jen z ověřených dodavatelů, a tím očistit výsledky od nekategorizovaných dodavatelů.
Zadavatelé, hledejte dodavatele dle jím realizovaných zakázek
Zadavatelé dále mohou hledat dodavatele pro oslovení do veřejné soutěže dle jím již realizovaných zakázek:
- Názvu a popisu již dodávané veřejné zakázky
- CPV kategorie již dodávané veřejné zakázky
Zadavatelé, oslovte nalezené dodavatele
- Zadavatelé si z nalezených dodavatelů vyberou ty, které považují za vhodné k oslovení.
- Případně doplní další dodavatele, které také chtějí přímo oslovit.
- Všechny vybrané dodavatele pak osloví do vybrané veřejné zakázky.
- V budoucnu pak může kdykoli oslovit do stejné zakázky další dodavatele podle potřeby.
Vážený Dodavateli, byl jste osloven
Systém automaticky odešle vybraným dodavatelům informaci, že jsou osloveni Zadavatelem, a že mají zvážit podání nabídky do veřejné soutěže.
Dodavatel dále po přihlášení získá informaci:
- Kdo a proč jej oslovuje
- Přesné zadání veřejné zakázky
- Způsob podání nabídky
Spokojení zadavatelé rádi doplňují reference
Vítězného dodavatele pak v souladu se zákonem označí zadavatel jako dodavatele veřejné zakázky.
Upřesní cenu plnění i seznam uchazečů, kteří se veřejné soutěže účastnili.
Dodavatel získal další reference
Po úspěšně zrealizované veřejné zakázce dodavateli přibude další reference do jejich profilu.
Tím dodavatel získá další realizační referenci a opět zvýší svou šanci na další oslovení jinými zadavateli. Navíc mají dodavatelé vždy přehled o tom, kolikrát byli vyhledáváni a kým jsou oslovováni, mohou tak upravovat svůj profil pro optimalizaci vyhledávání.