Výpis systémových zpráv
Od léta jsme do E-ZAKu implementovali celou řadu vylepšení.
Neustále pracujeme na zdokonalování systému E-ZAK, aby byl pro uživatele co nejpřívětivější. Také se snažíme, aby práci zásadním způsobem ulehčil a pomohl s běžnými i složitějšími úkony, které administrace veřejných zakázek vyžaduje.
A na co se můžete těšit v nové verzi systému, kterou nasadíme v nejbližších dnech?
- Dvou obálková metoda pro nabídky – jde o nový postup otvírání nabídek dle ZZVZ § 110 odst. 3. Zajistí, aby zadavatel nebyl ovlivněn při hodnocení nabídky znalostí výše nabídkové ceny či jiného kritéria.
- Nový způsob hodnocení nabídek – umožní zadavateli došlé nabídky nejprve vyhodnotit a teprve potom vybranou nabídku posoudit.
- Zálohovací modul – tato nová funkcionalita umožní zadavateli hospodařit s množstvím dat v systému. Získá přehled o reálném objemu dat a umožní mu označit již ukončené archivní zakázky ke skartaci, kterou pak systém po určité době vykoná, tj. nenávratně odstraní data zakázky ze systému.
- Kategorizace a vyhledávání dodavatelů dle CPV – nová možnost, jak vyhledávat a třídit dodavatele. Je podmíněna tím, že si dodavatelé ve svém profilu CPV nastaví.
- Integrace s ISKaM – jedná se o propojení E-ZAKu s informačním systémem ISKaM, který je určený pro řešení ubytovacích a stravovacích služeb, speciálně pro koleje a menzy univerzit v ČR.
- Přísnější validace hesel – úprava vede ke zvýšení ochrany uživatele a bezpečnosti práce se systémem a snižuje riziko neoprávněného přístupu do systému a zneužití dat.
- Nové položky ve statistice zakázek – umožní zadavateli podrobnější náhled a ušetří mu čas s dohledáváním těchto položek v detailu zakázky.
Neváhejte a nové funkce si co nejdříve objednejte u svého obchodníka nebo poptejte na obchod@qcm.cz.
Přejeme Vám příjemnou práci s E-ZAKem.