Portál pro vhodné uveřejnění používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto Portálu s tím souhlasíte. Další informace

Váš prohlížeč byl detekován jako unknown . Pro bezchybnou funkčnost tohoto Portálu je vyžadován některý z následujících prohlížečů:

"Pokladní a odbavovací systém v Aquaparku v Klášterci nad Ohří"

Výpis systémových zpráv

Upozornění: Zadávací řízení bylo zrušeno
Datum uveřejnění 11.05.2016  
Datum zrušení
Datum zahájení zadávacího řízení 11.05.2016
Označení verze Aktuální  (28.07.2016 12:13:52)
Systémové číslo P16V00005080
Stav zakázka byla zrušena (Aktuální zadávací řízení)
Veřejné zakázky

Registrace DODAVATELE Registrovat se

Registrujte se ZDARMA v Centrální databázi dodavatelů pro informace o dalších veřejných zakázkách včetně těch, které nenajdete ve Věstníku VZ.


Informace o veřejné zakázce

Název zakázky "Pokladní a odbavovací systém v Aquaparku v Klášterci nad Ohří"
Druh Dodávky
Popis Předmětem zakázky je dodávka kompletního pokladního systému včetně montáže do areálu venkovního AQUAPARKU v Klášterci nad Ohří. Stávající pokladní systém pracující s kartami s čárovým kódem složený z PC, dobíjecích terminálů, dvou elektronicky ovládaných turniketů a jednoho výstupního turniketu bude nahrazen novým pokladním systémem pracujícím s elektronickými čipovými náramky, které bude návštěvník aquaparku z pravidla nosit na zápěstí.
Součástí dodávky bude pokladna umístěná ve vstupním objektu do areálu, vybavená hardwarem pro aktivaci čipů a softwarem vhodným pro Klášterecký aquapark. Dále bude součástí vstupního objektu turniket pro vstup se čtečkou čipů a výstupní turniket se čtečkou čipů resp. zařízením sloužícím ke sběru čipů při výstupu z areálu. Pokladní systém musí podporovat jednorázový celodenní vstup, princip permanentkových vstupů (možnost sezónního vstupného nebo předplaceného vstupného bez placení u pokladny kdy s čipovým náramkem odchází návštěvník domů) a kombinovat různé slevy stanovené provozovatelem AQUAPARKU.
Systém by měl umět dělat denní uzávěrky tržeb v podobě daňových dokladů pro finanční úřad. Systém by měl být kompatibilní s plánovaným EET. Do budoucna musí systém umožňovat rozšíření o další pokladnu se vstupem a výstupem, obsloužit plánovaný kemp s bezhotovostním občerstvením a obsloužit další různé atrakce v areálu.
Systém musí být vybaven záložním zdrojem pro nouzový režim při výpadku elektrického proudu.
Turnikety včetně příslušenství (např. čtečky) musejí být konstruovány pro venkovní celoroční použití.
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH 500 000,00 Kč
Režim
Druh ZŘ Veřejná zakázka malého rozsahu
Hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce Ne
Odpovědné zadávání Ne
Výsledek Uzavření jednorázové smlouvy
Hlavní místo plnění ČESKÁ REPUBLIKA
Předmět CPV
  • Pokladny
Datum ukončení příjmu nabídek 24.05.2016 11:00:00
URL detailu veřejné zakázky neuvedeno
Jedná se o veřejnou zakázku dělenou na části Ne
Jedná se o rámcovou dohodu Ne
Jedná se o zavedení DNS Ne
Dotovaná zakázka neuvedeno

Informace o zadavateli

Název Město Klášterec nad Ohří
IČO 00261939
Adresa
nám.Dr.E.Beneše 85
43151 Klášterec nad Ohří
Identifikátor profilu zadavatele ve VVZ 60058428

Nahoru