Výpis systémových zpráv
Datum uveřejnění | 10.03.2025 | |
---|---|---|
Datum zahájení zadávacího řízení | 10.03.2025 | |
Označení verze | Aktuální (10.06.2025 13:36:02) | |
Systémové číslo | P25V00002184 | |
Stav | zakázka byla zadána (Plnění smlouvy) |

Informace o veřejné zakázce
Název zakázky | Oprava silnice III/04738 Fulnek – Jestřabí v km 1,860 – 7,180 |
---|---|
Druh | Stavební práce |
Popis | Předmětem veřejné zakázky je uzavření smlouvy o dílo s jedním dodavatelem na provedení stavebních prací v rámci stavby „Oprava silnice III/04738 Fulnek – Jestřabí v km 1,860 – 7,180“. Jedná se o souvislou opravu povrchu silnice, jejímž účelem je odstranění havarijního stavebně technického stavu komunikace. Jde o krajskou silnici III/04738 sloužící k propojení Fulneku a Suchdola nad Odrou. Vozovka bude mít kryt z asfaltového betonu. V celém rozsahu bude zachován průjezdný profil 3,5x4,1 m. Provádění komunikace – recyklace podkladní vrstev frézování a pokládka hutněných asfaltových vrstev proběhne v krátkém časovém intervalu. Předpokládá se realizace po jednotlivých SO a jejich uvedení do provozu. Po opravě zde bude zachován stávající dopravní režim. V celém úseku byl zjištěn vysoký obsah PAU a směsné vzorky byly zatříděny jako ZAS-T3 a ZAS-T4. Z důvodu minimalizace stavebních nákladů byla proto zvolena technologie recyklace za studena s pokládkou nového krytu. Stavba je členěna na následující stavební objekty: SO 101 Silnice III/04738 – úsek Fulnek - Jestřabí V rámci tohoto SO je řešen extravilánový úsek mezi Fulnekem a krajem obce Jestřabí, staničení v km 0,000 00 – 1,519 86. Oprava bude provedena při zachování stávajícího směrového vedení komunikace a s výškovou úpravou vyplývající z navržené technologie opravy. Délka úseku: 1 519,86 m V extravilánovém úseku (km 0,000 – 1,519 86) kopíruje šířka vozovky stávající stav, tj. 5,50 m. Základní příčný sklon silnice je navržen střechovitý 2,5%, v obloucích jednostranný 2,5%. Na jízdní pás budou po obou stranách navazovat nezpevněné krajnice ze štěrkodrti š. 0,50 m. Navazující terén se upraví, ohumusuje a zatravní. Sklony svahu ohumusování jsou navrženy v hodnotě 1:2. V tomto SO je niveleta navržena s navýšením, aby bylo možné přímo recyklovat stávající vozovku. Konstrukce asfaltové vozovky je ve složení: Asfaltový beton pro obrusné vrstvy ACO 11 + * 40 mm Spojovací postřik PS-E 0,4 kg/m2 Asfaltový beton pro ložní vrstvy ACP 16 + * 60 mm Infiltrační postřik s podrcením PI-E 0,6 kg/m2 Recyklace podkladních vrstev za studena 160 mm Celkem min. 260 mm * bude použito modifikované pojivo pro zvýšenou odolnosti proti tvorbě trvalých deformací Navrženým postupem opravy dojde k navýšení povrchu (zesílení vozovky) o 100 mm. SO 102 Silnice III/04738 – úsek Jestřabí, intravilán - inv. SSMSK V rámci tohoto SO je řešen intravilánový úsek v obci Jestřabí, staničení v km 1,519 86 – 2,159 86. Oprava bude provedena při zachování stávajícího směrového a výškového vedení komunikace. Délka úseku: 640,00 m Základní šířka vozovky: intravilán – 5,50 m V intravilánovém úseku (km 1,519 86 – 2,159 86) kopíruje šířka vozovky stávající stav, tj. 5,50 m. Základní příčný sklon silnice je navržen střechovitý 2,5%, v obloucích jednostranný 2,5%. Na jízdní pás budou po obou stranách navazovat nezpevněné krajnice ze štěrkodrti š. 0,50 m. Navazující terén se upraví, ohumusuje a zatravní. Sklony svahu ohumusování jsou navrženy v hodnotě 1:2. Stávající sjezdy budou plynule napojeny od hrany nové vozovky po kraj parcely. Konstrukce asfaltové vozovky je ve složení: Asfaltový beton pro obrusné vrstvy ACO 11 + * 40 mm Spojovací postřik PS-E 0,5 kg/m2 Asfaltový beton pro ložní vrstvy ACP 16 + * 60 mm Infiltrační postřik s podrcením PI-E 1,0 kg/m2 Recyklace podkladních vrstev za studena 160 mm Celkem min. 260 mm * bude použito modifikované pojivo pro zvýšenou odolnost proti tvorbě trvalých deformací SO 103 Silnice III/04738 – úsek Jestřabí - Kletné V rámci tohoto SO je řešen extravilánový úsek mezi kraji obcí Jestřabí a Kletné, staničení v km 2,159 86 – 4,360 54. Oprava bude provedena při zachování stávajícího směrového vedení komunikace s výškovou úpravou vyplývající z navržené technologie opravy. Délka úseku: 2 200,68 m Základní šířka vozovky: 5,50 m V extravilánovém úseku (km 2,159 86 - 4,360 54) kopíruje šířka vozovky stávající stav, tj. 5,50 m. Základní příčný sklon silnice je navržen střechovitý 2,5%, v obloucích jednostranný 2,5%. Na jízdní pás budou po obou stranách navazovat nezpevněné krajnice ze štěrkodrti š. 0,50 m. Navazující terén se upraví, ohumusuje a zatravní. Sklony svahu ohumusování jsou navrženy v hodnotě 1:2. Konstrukce asfaltové vozovky je ve složení: Asfaltový beton pro obrusné vrstvy ACO 11 + * 40 mm Spojovací postřik PS-E 0,4 kg/m2 Asfaltový beton pro ložní vrstvy ACP 16 + * 60 mm Infiltrační postřik s podrcením PI-E 0,6 kg/m2 Recyklace podkladních vrstev za studena 160 mm Celkem min. 260 mm * bude použito modifikované pojivo pro zvýšenou odolnost proti tvorbě trvalých deformací Navrženým postupem opravy dojde k navýšení povrchu (zesílení vozovky) o 100 mm. SO 104 Silnice III/04738 – úsek Kletné, intravilán V rámci tohoto SO je řešen intravilánový úsek v obci Kletné, staničení v km 4,360 54 – 5,290 37. Oprava bude provedena při zachování stávajícího směrového a výškového vedení komunikace. Délka úseku: 929,83 m Základní šířka vozovky: intravilán – 5,50 m 17/34 V intravilánovém úseku (km 4,360 54 – 5,290 37) kopíruje šířka vozovky stávající stav, tj. 5,50 m. Základní příčný sklon silnice je navržen střechovitý 2,5%, v obloucích jednostranný 2,5%. Na jízdní pás budou po obou stranách navazovat nezpevněné krajnice ze štěrkodrti š. 0,50 m. Navazující terén se upraví, ohumusuje a zatravní. Sklony svahu ohumusování jsou navrženy v hodnotě 1:2. Konstrukce asfaltové vozovky je ve složení: Asfaltový beton pro obrusné vrstvy ACO 11 + * 40 mm Spojovací postřik PS-E 0,4 kg/m2 Asfaltový beton pro ložní vrstvy ACP 16 + * 60 mm Infiltrační postřik s podrcením PI-E 0,6 kg/m2 Recyklace podkladních vrstev za studena 160 mm Celkem min. 260 mm * bude použito modifikované pojivo pro zvýšenou odolnost proti tvorbě trvalých deformací Navrženým postupem opravy dojde k zachování stávající výškové úrovně hran vozovky. Předpokládá se následující postup oprav: Odstranění zvýšených nezpevněných krajnic, očištění okrajů vozovky tak, aby byla odhalena celá šířka zpevněné části vozovky. Provedení podkladní vrstvy vozovky recyklací za studena s pojivy cement (příp. jiné hydraulické pojivo), asfaltové pojivo (asfaltové emulze, zpěněný asfalt), příp. kombinací uvedených pojiv. Recyklace bude provedena v souladu s TP 208 (Recyklace konstrukčních vrstev netuhých vozovek za studena). Rovnost vrstvy bude splňovat požadavky na podkladní asfaltovou vrstvu (dle ČSN 73 6121 nerovnosti do 0,02 m). Finální tloušťka recyklované vrstvy je 160 mm. Očištění povrchu, spojovací postřik, ložní vrstva ACP 16+ v tloušťce 60 mm. Očištění povrchu, spojovací postřik, obrusná vrstva ACO 11+ v tloušťce 40 mm. Doplnění nezpevněných krajnic. Součástí I. etapy je oprava 1 propustku a 9 šachet na dešťovou kanalizaci (vybourání stávajících šachet a jejich znovuvybudování). Součástí II. etapy je oprava 2 propustků. SO 105 Dopravně inženýrská opatření Silnice bude uzavřena na začátku a konci stavby podle aktuálně řešeného úseku. Během provádění prací bude řešený úsek silnice uzavřen. Snahou je zachování veřejné dopravní obslužnosti po celou dobu stavby. Výjimku budou tvořit dny, kdy to z důvodu navržené technologie nebude možné. Jedná se ale o relativně krátké časové intervaly, které je možné směrovat např. na víkendy nebo dobu prázdnin, kdy jezdí méně autobusových spojů Řešená silnice leží na spojnici Fulneku a Suchdola nad Odrou, bez možnosti odbočení na jiné krajské silnice. Objízdná trasa je možná po trase Fulnek – Hladké Životice – Suchdol nad Odrou a je prakticky stejná pro provádění všech SO. Délka objížďky je cca 13 km a neměla by znamenat výraznější zdržení pro řidiče. V době uzavření extravilánových úseků bude vyznačena výše uvedená objízdná trasa, která umožní příjezd do obce z druhé strany. V době uzavření intravilánových úseků bude umožněn příjezd na kraj obce, kde se předpokládá využití stávajících ploch pro odstavování vozidel obyvatel. Řešenou silnicí projíždějí autobusové linky na trasách Fulnek – Nový Jičín (linka 618) a Fulnek – Jeseník nad Odrou (linka 619), celkem se jedná o asi 30 autobusů v obou směrech. V rámci provádění SO 101+102 bude potřeba upravit stávající křižovatku na jižním okraji Jestřabí před č.p. 43. Zde je v současné době travnatý ostrůvek, ve kterém byly vysazeny 3 mladé stromy, které již byly vykáceny. Před stavbou je třeba celou plochu zpevnit 200 mm štěrkodrti, aby se na ní mohl otočit autobus přijíždějící od Kletné. Po skončení prací bude štěrkodrť odstraněna, plocha ohumusována a zatravněna. A budou vysazeny 3 nové stromy. V rámci provádění S 103+104 bude dopravním značením vyhrazen prostor pro otáčení autobusu na asfaltové ploše u přehrady pod Kletným. Před zahájením této stavby je zapotřebí v úzké součinnosti s dotčenými organizacemi a úřady, řešit v dostatečném předstihu organizační zabezpečení veřejné autobusové dopravy po dobu výstavby. |
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH | 50 252 596,86 Kč |
Režim | Nadlimitní |
Druh ZŘ | Otevřené řízení |
Hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce | Ne |
Odpovědné zadávání | Ne |
Výsledek | Uzavření jednorázové smlouvy |
Evidenční číslo VZ ve Věstníku | Z2025-012610 |
Hlavní místo plnění | Moravskoslezský kraj |
Předmět CPV |
|
Datum ukončení příjmu nabídek | 05.05.2025 08:00:00 |
URL detailu veřejné zakázky | https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/00095711 |
Smlouva | Oprava silnice III/04738 Fulnek – Jestřabí v km 1,860 – 7,180 |
Jedná se o veřejnou zakázku dělenou na části | Ne |
Jedná se o rámcovou dohodu | Ne |
Jedná se o zavedení DNS | Ne |
Dotovaná zakázka | Ne |
Informace o zadavateli
Název | Správa silnic Moravskoslezského kraje, příspěvková organizace |
---|---|
IČO | 00095711 |
Adresa |
Úprkova 795/1
70223 Ostrava
|
Identifikátor profilu zadavatele ve VVZ | 60054036 |