Výpis systémových zpráv

Myčka plastových expedičních přepravek se sušícím modulem

Datum uveřejnění 02.11.2018  
Datum zahájení zadávacího řízení 03.11.2018
Označení verze Aktuální  (24.04.2019 10:52:48)
Systémové číslo P18V00008703
Stav zakázka neukončena (Aktuální zadávací řízení)
Veřejné zakázky

Registrace DODAVATELE Registrovat se

Registrujte se ZDARMA v katalogu dodavatelů pro informace o dalších veřejných zakázkách včetně těch, které nenajdete ve Věstníku.


Informace o veřejné zakázce

Název zakázky Myčka plastových expedičních přepravek se sušícím modulem
Druh Dodávky
Popis I. Vymezení předmětu zakázky:


Druh zakázky: Dodávka

Předmětem zakázky je dodávka myčky plastových expedičních přepravek se sušícím modulem v rámci realizace projektu ”Optimalizace bourání vepřového masa a vývoj a inovace výroby masných polotovarů“. Projekt je předkládán jako součást Žádosti o dotaci z PRV, v rámci Opatření 16. Spolupráce Podopatření 16.2 Podpora vývoje nových postupů a technologií Operace 16.2.2 Podpora vývoje nových produktů, postupů a technologií při zpracování zemědělských produktů a jejich uvádění na trh.


II. Podrobné požadavky zadavatele na předmět zakázky

Dodávkou se rozumí povinnost dodavatele dodat poptávanou technologii na místo plnění předmětu zakázky, montáž a zapojení dodané technologie, plné zprovoznění dodané technologie a zajištění všech opatření s tím souvisejících včetně zaškolení pracovníků zadavatele.

Zadavatel požaduje následující:

Zadavatel požaduje dodat myčku plastových expedičních přepravek se sušícím modulem, dále jen „Zařízení“, a to včetně dopravy, odborné instalace a zprovoznění, dodávky dokumentace k zařízení a proškolení pracovníků zadavatele.


Bližší technická specifikace zařízení je uvedena v příloze č. 2 této zadávací dokumentace. Dispoziční schéma umístění zařízení je uvedeno v příloze č. 5 této zadávací dokumentace.

Účastník je povinen ve své nabídce popsat navrhované řešení plnění zakázky, ze kterého musí vyplývat, že nabízené plnění splňuje technické požadavky zadavatele uvedené v této zadávací dokumentaci (zejména v příloze č. 2).


Předpokládaná doba plnění předmětu zakázky:

Lhůty plnění zakázky jsou definovány v článku 2 Kupní smlouvy.

Zahájení plnění předmětu zakázky: nejdříve 1. 10. 2019
Ukončení plnění předmětu zakázky: nejpozději do konce listopadu 2019

Zadavatel předpokládá podepsání Kupní smlouvy do deseti dnů od oznámení výsledku výběrového řízení.

Místo plnění předmětu zakázky:
Výrobní areál Kosteleckých uzenin a.s. v Plané nad Lužnicí, PSČ 391 11

Předpokládaná hodnota zakázky:
Předpokládaná hodnota zakázky činí 4.500.000,- Kč bez DPH.

Adresa profilu zadavatele:
https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/kostelecke-uzeniny-a-s
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH 4 500 000,00 Kč
Druh ZŘ Otevřené řízení
Hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce Ne
Výsledek Uzavření jednorázové smlouvy
Evidenční číslo VZ ve Věstníku
Hlavní místo plnění ČESKÁ REPUBLIKA
Předmět CPV
  • Mycí vodní zařízení
  • Vysokotlaká mycí zařízení
  • Části mycích zařízení
Datum ukončení příjmu nabídek 17.12.2018 13:00:00
URL detailu veřejné zakázky neuvedeno
Jedná se o veřejnou zakázku dělenou na části Ne
Jedná se o rámcovou dohodu Ne
Jedná se o zavedení DNS Ne

Informace o zadavateli

Název Kostelecké uzeniny a.s.
IČO 46900411
Adresa
Kostelec 60
58861 Kostelec
Identifikátor profilu zadavatele ve VVZ Z2016-003747

Nahoru