Výpis systémových zpráv
Datum uveřejnění | 28.01.2016 | |
---|---|---|
Datum zahájení zadávacího řízení | 27.01.2016 | |
Označení verze | Aktuální (07.11.2016 12:33:36) | |
Systémové číslo | P16V00000344 | |
Stav | zakázka neukončena (Aktuální zadávací řízení) |

Informace o veřejné zakázce
Název zakázky | Mostní program I |
---|---|
Druh | Stavební práce |
Popis | Veřejná zakázka je dle § 98 zákona zadávána na části. Není-li v zadávací dokumentaci uvedeno jinak, vztahují se jednotlivá ustanovení této zadávací dokumentace na všechny části veřejné zakázky. Uchazeči mohou podat nabídku na jednu, více či všechny části veřejné zakázky. část 1 - Rekonstrukce mostu ev.č. 01145-2 Košařiska Předmětem této části zakázky je most ev. č. 01145-2 – jednopolový most, šikmý, o délce přemostění 6,9 m a kolmé světlosti 6,00 m. Nosná konstrukce bude monolitická ŽB rámová, založená na plošných základech. Křídla budou rovnoběžná, zavěšená do stojek. Římsy budou monolitické železobetonové. V pravé římse bude osazeno ocelové zábradelní svodidlo se svislou výplní, v levé římse bude ocelové mostní zábradlí se svislou výplní. Šířka vozovky na mostě bude 6,50 m, volná šířka 7,00 m, příčný spád vozovky bude střechovitý 2,5 %. Silnice III/01145 bude upravena v celkové délce 50,00 m. Na vtoku budou kamenné zdi v dosahu výkopů rozebrány a znovu vyzděny. Na výtoku budou zhotoveny nové betonové opěrné zdi s kamenným obkladem. Výkopy v korytě před opěrami a před opěrnými zdmi budou vyplněny těžkým kamenným záhozem. Dno potoka zůstane bez úprav. Součástí zakázky je i provedení dopravních opatření – vedle stávajícího mostu bude zřízena provizorní objízdná komunikace vč. mostního provizoria. Délka zatímní komunikace bude 87,51 m. Kryt vozovky na zatímní objízdné komunikaci bude z válcovaného recykláž, kryt na provizoriu bude z dřevěných fošen. Jedná se o stavbu dočasnou pro zajištění obslužnosti pozemků po dobu výstavby mostu. Stavba bude provedena dle projektové dokumentace zpracované v 11/2013 oprávněnou osobou, a to Ing. Pavel Kurečka MOSTY s.r.o., v souladu se stavebním povolením. Předpokládaná lhůta výstavby je stanovena na 4 kalendářní měsíce, přičemž dílo je dokončeno předáním veškerých podkladů pro uvedení díla do plnohodnotného provozu, tj. pro vydání kolaudačního souhlasu. Zhotovitel se zavazuje ve lhůtě do max. 3 kalendářních měsíců od předání staveniště provést stavební práce v rozsahu nebránícímu předčasnému užívání stavby (zkušebnímu provozu) dle ust. § 123 resp. § 124 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů, nejpozději poslední den této lhůty předat objednateli veškeré doklady nutné k předčasnému užívání (zkušebního provozu) a zhotovitelem podepsané dohody, obsahující jeho souhlas, popřípadě sjednané podmínky předčasného užívání stavby. část 2 - Rekonstrukce mostu ev.č. 4861-3 Hukvaldy Předmětem této části zakázky je most ev. č. 4861-3 – nosná konstrukce nově navrženého mostu je tvořena přímopojížděným uzavřeným rámem z monolitického ŽB, založení je navrženo plošné na základové desce, do rámových stěn jsou vetknuta rovnoběžná mostní křídla. Délka přemostění v ose silnice je 3,5 m, délka mostu v ose silnice je 13,5 m, délka nosné konstrukce 4,3 m, šířka mostu 9,5 m, šířka vozovky mezi zvýšenými obrubami je 8,0 m. Nově most převede kategorii komunikace S7,5 vč. normového rozšíření v oblouku. Odvodnění mostu je jednostranným příčným spádem a mírným podélným spádem, který klesá proti směru staničení. Na mostě je vozovka odvodněna jednostranným příčným sklonem a mírným podélným spádem, který klesá proti směru staničení. Na mostě je navržen mostní odvodňovač s volným vyvedením pod most. Po obou stranách bude osazeno zábradelní svodidlo se svislou výplní, před a za mostem bude také silniční svodidlo. Stavba bude prováděna za úplného vyloučení silničního provozu. Pohyb pěších se vzhledem k umístění v extravilánu nepředpokládá, v případě potřeby lze využít lávky pro pěší, která bude po dobu stavby zřízena poblíž mostu. Zhotovitel stavby je povinen před zahájením stavby požádat DI Policie ČR o „Stanovení dopravního značení v místě stavby“, zajistit osazení dopravních značek a dbát o úplnost a funkčnost přechodného dopravního značení po celou dobu výstavby. Stavby bude provedena dle projektové dokumentace zpracované v 09/2015 oprávněnou osobou, a to Ing. Jan Pracný. Předpokládaná lhůta výstavby je stanovena na 5 kalendářní měsíce, přičemž dílo je dokončeno předáním veškerých podkladů pro uvedení díla do plnohodnotného provozu, tj. pro vydání kolaudačního souhlasu. Zhotovitel se zavazuje ve lhůtě do max. 4 kalendářních měsíců od předání staveniště provést stavební práce v rozsahu nebránícímu předčasnému užívání stavby (zkušebnímu provozu) dle ust. § 123 resp. § 124 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů, nejpozději poslední den této lhůty předat objednateli veškeré doklady nutné k předčasnému užívání (zkušebního provozu) a zhotovitelem podepsané dohody, obsahující jeho souhlas, popřípadě sjednané podmínky předčasného užívání stavby. část 3 - Silnice III/45717, OZ Dívčí Hrad km 0,89-1,0 Předmětem této části zakázky je opěrná zeď na silnici III/45717, siln. staničení úsek km 0,89 – 1,00 km. Jedná se o výstavbu nové opěrné zdi v místě stávající. Opěrná zeď je dělena na čtyři úseky celkové délky 108,3 m. Výška je proměnlivá. Na ŽB římse bude osazeno ocelové zábradlí se svislou výplní. Založení opěrné zdi je navrženo plošné. Základ, dřík a římsa opěrné zdi jsou navržené z betonu ztuženého ocelí. Odvodnění silnice bude prostupy mezi římsami do silničního příkopu. Za rubem opěrné zdi bude proveden zásyp ze štěrku. Stavba bude realizována za provozu po jedné straně silnice pomocí světelné signalizace. Stavba bude provedena dle projektové dokumentace zpracované v 08/2014 oprávněnou osobou, a to TRADESTAV PROJEKT s r. o. Předpokládaná lhůta výstavby je stanovena na 3 kalendářní měsíce, přičemž dílo je dokončeno předáním veškerých podkladů pro uvedení díla do plnohodnotného provozu, tj. pro vydání kolaudačního souhlasu. část 4 - Silnice III/45726, OZ Hlinka km 2,6-2,75 Předmětem této části zakázky je opěrná zeď na silnici III/45726, siln. staničení km 2,6 – 2,75 km. Jedná se o výstavbu nové opěrné zdi v místě stávající. Délka opěrné zdi je 144,8 m, výška je proměnlivá. Na ŽB římse bude osazeno ocelové zábradlí se svislou výplní. Založení opěrné zdi je navrženo plošné. Základ, dřík a římsa opěrné zdi jsou navržené z betonu ztuženého ocelí. Stavbou opěrné zdi dojde k rozšíření komunikace o cca 500mm. Odvodnění silnice bude přes římsy, které jsou zapuštěny na úroveň přilehlé komunikace, do silničního příkopu. Odvodnění rubu zdi je pomocí drenážního potrubí, které je vyvedeno přes opěrnou zeď do příkopu. Dno přilehlého silničního příkopu bude zpevněno volně loženým kamenem, který zabrání erozi břehu. V místě jednotlivých vjezdů a přístupů na pozemky bude ocelové zábradlí přerušeno. Opěrná zeď bude vedena průběžně. V rámci stavby opěrné zdi bude provedeno odstranění 2ks stávajících vzrostlých stromů. Přístup k jednotlivým RD bude v době realizace zajištěn dřevěnými lávkami. Stavba bude provedena dle projektové dokumentace zpracované v 05/2014 oprávněnou osobou, a to TRADESTAV PROJEKT s r. o. Předpokládaná lhůta výstavby je stanovena na 3 kalendářní měsíce, přičemž dílo je dokončeno předáním veškerých podkladů pro uvedení díla do plnohodnotného provozu, tj. pro vydání kolaudačního souhlasu. část 5 - Rekonstrukce mostu ev.č. 48411-5 Paskov Předmětem této části zakázky jsou stavební práce na mostě ev. č. 48411-5, kde se kříží silnice III/4841 s Mlýnským náhonem. Most bude z uzavřeného deskového rámu z monolitického ŽB. Plošné založení na základové desce. Délka přemostění v ose silnice 3,245 m, délka mostu v ose silnice 10,7 m, šířka mostu 9,0 m, šířka vozovky mezi obrubami 7,5 m. výška mostu nade dnem koryta v bodě křížení 2,03 m. Vozovka na mostu je odvodněna střechovitým příčným psátem a podélným spátem, který klesá ve směru staničení. Římsy jsou navrženy monolitické, po obou stranách široké 0,75 m. Zábradelní svodidlo bude osazeno po obou stranách s úrovní zadržení H2 se svislou výplní. Stavba bude probíhat za úplného vyloučení silničního provozu. Stavba bude provedena dle projektové dokumentace zpracované v 09/2015 oprávněnou osobou, a to Ing. Janem Pracným. Předpokládaná lhůta výstavby je stanovena na 4 kalendářní měsíce, přičemž dílo je dokončeno předáním veškerých podkladů pro uvedení díla do plnohodnotného provozu, tj. pro vydání kolaudačního souhlasu. Zhotovitel se zavazuje ve lhůtě do max. 3 kalendářních měsíců od předání staveniště provést stavební práce v rozsahu nebránícímu předčasnému užívání stavby (zkušebnímu provozu) dle ust. § 123 resp. § 124 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů, nejpozději poslední den této lhůty předat objednateli veškeré doklady nutné k předčasnému užívání (zkušebního provozu) a zhotovitelem podepsané dohody, obsahující jeho souhlas, popřípadě sjednané podmínky předčasného užívání stavby. část 6 - Rekonstrukce mostu ev.č. 48411-6 Paskov Předmětem této části zakázky jsou stavební práce na mostě ev. č. 4841-6. Stávající mostní konstrukce bude vybourána a nahrazena novým trubním propustkem. Tento je navržen s ohledem na hydrotechnickou situaci v dané lokalitě, z kruhových korugovaných trub HDPE o světlosti DN 1000 mm. Propustek bude uložen ve spádu 0,50 %, jeho délka činí 14,50 m v patě. Čela budou seříznuta ve sklonu silničního tělesa 1:1,5 na vtoku a 1:1,25 na výtoku. Lože pro uložení trub propustku bude ze štěrkopísku tl. 200 mm, obsyp hutněným štěrkopískem po vrstvách tl. 150 mm. Po obou stranách propustku bude osazeno ocelové silniční svodidlo s úrovní zadržení N2. Stavba bude probíhat za úplného vyloučení silničního provozu. Stavba bude provedena dle projektové dokumentace zpracované v 09/2015 oprávněnou osobou, a to Ing. Janem Pracným. Předpokládaná lhůta výstavby je stanovena na 4 kalendářní měsíce, přičemž dílo je dokončeno předáním veškerých podkladů pro uvedení díla do plnohodnotného provozu, tj. pro vydání kolaudačního souhlasu. Zhotovitel se zavazuje ve lhůtě do max. 3 kalendářních měsíců od předání staveniště provést stavební práce v rozsahu nebránícímu předčasnému užívání stavby (zkušebnímu provozu) dle ust. § 123 resp. § 124 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů, nejpozději poslední den této lhůty předat objednateli veškeré doklady nutné k předčasnému užívání (zkušebního provozu) a zhotovitelem podepsané dohody, obsahující jeho souhlas, popřípadě sjednané podmínky předčasného užívání stavby |
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH | nezveřejněna |
Režim | |
Druh ZŘ | Otevřené řízení |
Hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce | Ne |
Odpovědné zadávání | Ne |
Výsledek | Uzavření jednorázové smlouvy |
Evidenční číslo VZ ve Věstníku | 527716 |
Hlavní místo plnění | Moravskoslezský kraj |
Předmět CPV |
|
Datum ukončení příjmu nabídek | 29.02.2016 08:00:00 |
URL detailu veřejné zakázky | neuvedeno |
Jedná se o veřejnou zakázku dělenou na části | Ne |
Jedná se o rámcovou dohodu | Ne |
Jedná se o zavedení DNS | Ne |
Dotovaná zakázka | neuvedeno |
Informace o zadavateli
Název | Správa silnic Moravskoslezského kraje, příspěvková organizace |
---|---|
IČO | 00095711 |
Adresa |
Úprkova 795/1
70223 Ostrava
|
Identifikátor profilu zadavatele ve VVZ | 60054036 |