Výpis systémových zpráv

Investice pro vývojové centrum MEDIN

Datum uveřejnění 15.01.2013  
Datum zahájení zadávacího řízení 15.01.2013
Označení verze Aktuální  (04.04.2013 13:03:36)
Systémové číslo P13V00000154
Stav zakázka byla zadána (Plnění smlouvy)
Veřejné zakázky

Registrace DODAVATELE Registrovat se

Registrujte se ZDARMA v katalogu dodavatelů pro informace o dalších veřejných zakázkách včetně těch, které nenajdete ve Věstníku.


Informace o veřejné zakázce

Název zakázky Investice pro vývojové centrum MEDIN
Druh Dodávky
Popis Předmětem zakázky jsou dodávky spojené s nákupem strojů a zařízení, určených pro výzkumné a inovační kapacity, jenž jsou spojeny s projektem „4.2 PT03/083 – VÝVOJOVÉ CENTRUM MEDIN, který je předložen do Operačního programu Podnikání a inovace, programu Potenciál – Výzva III.

Veřejná zakázka je rozdělena na deset části, přičemž uchazeč může podat pouze jednu nabídku na všechny části zakázky nebo jen na některé části zakázky.
Rozdělení veřejné zakázky na části:
Část Název části Předpokládaná hodnota bez DPH v Kč
I. Dodávka zkušebního stroje pro dynamické zkoušení, trhací stroj 1 400 000,- Kč
II. Dodávka děličky pro přípravu vzorků 210 000,- Kč
III. Dodávka metalografické brusky 90 000,- Kč
IV. Dodávka metalografického mikroskopu s příslušenstvím 200 000,- Kč
V. Dodávka universálního tvrdoměru 650 000,- Kč
VI. Dodávka měřícího mikroskopu 110 000,- Kč
VII. Dodávka profilprojektoru 250 000,- Kč
VIII. Dodávka 3D tiskárny 500 000,- Kč
IX. Dodávka 3D CNC frézky včetně postprocesoru pro CAM 5 750 000,- Kč
X. SW CAD, SW CAM a HW - pracovní stanice 440 000,- Kč
Celkem 9 600 000,- Kč


Předmětem části I. – „Dodávka zkušebního stroje pro dynamické zkoušení, trhací stroj“ je dodávka, montáž, uvedení do provozu a zaškolení obsluhy zkušebního stroje pro dynamické zkoušení, trhací stroj. Předpokládaný termín zahájení plnění je bezprostředně po dokončení tohoto výběrového řízení, termín dodání nejpozději do 4 měsíců od podepsání smlouvy. Místem realizace je sídlo zadavatele. Podrobná specifikace předmětu části I. je uvedena v příloze č. 1 této zadávací dokumentace a v obchodních podmínkách, které tvoří přílohu č. 11 této zadávací dokumentace.

Předmětem části II. – „Dodávka děličky pro přípravu vzorků“ je dodávka, montáž, uvedení do provozu a zaškolení obsluhy děličky pro přípravu vzorků Předpokládaný termín zahájení plnění je bezprostředně po dokončení tohoto výběrového řízení, termín dodání nejpozději do 4 měsíců od podepsání smlouvy.
Místem realizace je sídlo zadavatele. Podrobná specifikace předmětu části II. je uvedena v příloze č. 2 této zadávací dokumentace a v obchodních podmínkách, které tvoří přílohu č. 11 této zadávací dokumentace.

Předmětem části III. – „Dodávka metalografické brusky“ je dodávka, montáž, uvedení do provozu a zaškolení obsluhy metalografické brusky. Předpokládaný termín zahájení plnění je bezprostředně po dokončení tohoto výběrového řízení, termín dodání nejpozději do 4 měsíců od podepsání smlouvy. Místem realizace je sídlo zadavatele. Podrobná specifikace předmětu části III. je uvedena v příloze č. 3 této zadávací dokumentace a v obchodních podmínkách, které tvoří přílohu č. 11 této zadávací dokumentace.

Předmětem části IV. – „Dodávka metalografického mikroskopu s příslušenstvím“ je dodávka, montáž, uvedení do provozu a zaškolení obsluhy metalografického mikroskopu s příslušenstvím. Předpokládaný termín zahájení plnění je bezprostředně po dokončení tohoto výběrového řízení, termín dodání nejpozději do 4 měsíců od podepsání smlouvy. Místem realizace je sídlo zadavatele. Podrobná specifikace předmětu části IV. je uvedena v příloze č. 4 této zadávací dokumentace

Předmětem části V. – „Dodávka universálního tvrdoměru“ je dodávka, montáž, uvedení do provozu a zaškolení obsluhy universálního tvrdoměru. Předpokládaný termín zahájení plnění je bezprostředně po dokončení tohoto výběrového řízení, termín dodání nejpozději do 4 měsíců od podepsání smlouvy. Místem dodání je sídlo zadavatele. Podrobná specifikace předmětu části V. je uvedena v příloze č. 5 této zadávací dokumentace a v obchodních podmínkách, které tvoří přílohu č. 11 této zadávací dokumentace.

Předmětem části VI. – „Dodávka měřícího mikroskopu“ je dodávka, montáž, uvedení do provozu a zaškolení obsluhy měřícího mikroskopu. Předpokládaný termín zahájení plnění je bezprostředně po dokončení tohoto výběrového řízení, termín dodání nejpozději do 4 měsíců od podepsání smlouvy. Místem dodání je sídlo zadavatele. Podrobná specifikace předmětu části VI. je uvedena v příloze č. 6 této zadávací dokumentace a v obchodních podmínkách, které tvoří přílohu č. 11 této zadávací dokumentace.

Předmětem části VII. – „Dodávka profilprojektoru“ je dodávka, montáž, uvedení do provozu a zaškolení obsluhy profilprojektoru. Předpokládaný termín zahájení plnění je bezprostředně po dokončení tohoto výběrového řízení, termín dodání nejpozději do 4 měsíců od podepsání smlouvy. Místem dodání je sídlo zadavatele. Podrobná specifikace předmětu části VII. je uvedena v příloze č. 7 této zadávací dokumentace a v obchodních podmínkách, které tvoří přílohu č. 11 této zadávací dokumentace.

Předmětem části VIII. – „Dodávka 3D tiskárny“ je dodávka, uvedení do provozu a zaškolení obsluhy 3D tiskárny. Předpokládaný termín zahájení plnění je bezprostředně po dokončení tohoto výběrového řízení, termín dodání nejpozději do 4 měsíců od podepsání smlouvy. Místem dodání je sídlo zadavatele. Podrobná specifikace předmětu části VIII. je uvedena v příloze č. 8 této zadávací dokumentace a v obchodních podmínkách, které tvoří přílohu č. 11 této zadávací dokumentace.

Předmětem části IX. – „Dodávka 3D CNC frézky včetně postprocesoru pro CAM“ je dodávka, montáž, uvedení do provozu a zaškolení obsluhy 3D CNC frézky včetně postprocesoru pro CAM. Předpokládaný termín zahájení plnění je bezprostředně po dokončení tohoto výběrového řízení, termín dodání nejpozději do 4 měsíců od podepsání smlouvy. Místem dodání je sídlo zadavatele. Podrobná specifikace předmětu části IX. je uvedena v příloze č. 9 této zadávací dokumentace a v obchodních podmínkách, které tvoří přílohu č. 11 této zadávací dokumentace.

Předmětem části X. – „SW CAD, SW CAM a HW - pracovní stanice“ je dodávka a uvedení do provozu softwaru CAD, softwaru CAM a pracovních stanic. Předpokládaný termín zahájení plnění je bezprostředně po dokončení tohoto výběrového řízení, termín dodání nejpozději do 4 měsíců od podepsání smlouvy.
Místem dodání je sídlo zadavatele. Podrobná specifikace předmětu části X. je uvedena v příloze č. 10 této zadávací dokumentace a v obchodních podmínkách, které tvoří přílohu č. 12 této zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH 9 600 000,00 Kč
Druh ZŘ Veřejná zakázka malého rozsahu
Hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce Ne
Výsledek Uzavření jednorázové smlouvy
Hlavní místo plnění Vysočina
Předmět CPV
  • Laboratorní, optické a přesné přístroje a zařízení (mimo skel)
Datum ukončení příjmu nabídek 01.03.2013 10:00:00
URL detailu veřejné zakázky neuvedeno
Jedná se o veřejnou zakázku dělenou na části Ne
Jedná se o rámcovou dohodu Ne
Jedná se o zavedení DNS Ne

Informace o zadavateli

Název MEDIN, a.s.
IČO 43378030
Adresa
Vlachovická 619
59231 Nové Město na Moravě
Identifikátor profilu zadavatele ve VVZ 237768

Nahoru